تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 7:00
کد خبر : 153264

اورونوف در روزی که خوب نبود محبوب شد!

اورونوف در روزی که خوب نبود محبوب شد!

آرمان شرق-گروه ورزش: در شرایطی که شاید تصور می شد اورونوف در دقایق پایانی بازی به خاطر ناکارامدی‌اش تعویض شود و جای خود را به بازیکنی دیگر بدهد اما در لحظه درست در جای درست بود.بعد از حرکت عالیشاه، پاس کات بک دانیال اسماعیلی فر و ضربه کنعانی‌زادگان ، گروسیان توپ را دفع کرد اما اورونوف آنجا بدون مزاحم حاضر بود تا از روی ریباند توپ را به طاق دروازه بچسباند.

اورونوف در روزی که خوب نبود محبوب شد!

اورونوف راز محبوب شدن را می‌دانست!

به گزارش ورزش سه اوستون اورونوف وینگر تکنیکی و توانمند پرسپولیس یکی از بدترین روزهای خود در پرسپولیس را با یک شیرینی وصف نشدنی به پایان رساند.

اورونوف مثل بازی مقابل استقلال و سپاهان به گونه‌ای آنالیز شده بود که تقریبا در طول بازی هیچ کار مثبتی از حیث تهدید دروازه حریف انجام نداد.

در بیشتر موارد حرکات تکنیکی این بازیکن منجر به نتیجه نمی‌شد و فضای مقابل او آنقدر تنگ بود که توپ در نمی‌آمد.در واقع مدافعان استقلال خوزستان با سختگیری‌های فراوان اجازه هنرنمایی به این بازیکن را ندادند و او نیز هر چه تلاش می کرد تا نهایت تکنیک خود را به خرج داده و کار ویژه ای انجام دهد  ناموفق بود.

2025985

اورونوف غیر از چند ارسال نتوانست ضربه ای به طرف دروازه حریف بزند و در راس پاس‌های نهایی نیز غالبا ناموفق بود  تا اینکه لحظه طلایی برای او فرا رسید.

در شرایطی که شاید تصور می شد اورونوف در دقایق پایانی بازی به خاطر ناکارامدی‌اش تعویض شود و جای خود را به بازیکنی دیگر بدهد اما در لحظه درست در جای درست بود.

بعد از حرکت عالیشاه، پاس کات بک دانیال اسماعیلی فر و ضربه کنعانی‌زادگان ، گروسیان توپ را دفع کرد اما اورونوف آنجا بدون مزاحم حاضر بود تا از روی ریباند توپ را به طاق دروازه بچسباند.

2025984

جالب اینکه ضربه نهایی این بازیکن به گونه ای بود که توپ خیلی آرام و مطوئن به طاق دروازه برود و گروسیان شانسی برای سیو مجدد نداشته باشد.

اما جالب تر اینجا بود که اورونوف بعد از این گل از فرط خوشحالی و هیجان در شادی گل خود پیراهنش را از تن درآورد و با سرعت تمام به سمت سکوها دوید؛اتفاقی که با توجه به خصوصیات اخلاقی او تا حدودی عجیب به نظر می رسید اما نشان دهنده تاثیر هیجان بازی روی او بود.

2025986

به هر حال بعد از این گل هیچ کدام از هواداران پرسپولیس نمایش ناامیدکننده اورونوف در این بازی سخت را به خاطر نخواهند آورد اما گل پیروزی بخش او برای همیشه در ذهن می ماند و تصاویر مربوط به پیراهن درآوردنش در جشن گل نهایی شدن کامبک تاریخی وایرال می شود .انگار او خیلی خوب رازهای محبوب شدن را می داند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.