تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 16:06
کد خبر : 46598

امروز قیمت مرغ در بازار چقدر بود ؟

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: اعتراض مرغداران به کم بودن قیمت‌ها و افزایش قیمت تمام شده مرغ‌ منجر به افزایش ۶۰۰ تومانی قیمت این محصول شده است. به گزارش آرمان شرق ،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: اعتراض مرغداران به کم بودن قیمت‌ها و افزایش قیمت تمام شده مرغ‌ منجر به افزایش ۶۰۰ تومانی قیمت این محصول شده است.

به گزارش آرمان شرق ،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار امروز با افزایش ۶۰۰ تومانی روبه‌رو بوده که دلیل آن اعتراض مرغداران به کم بودن قیمت‌ها و افزایش قیمت تمام شده مرغ‌ است که منجر به کاهش عرضه به کشتارگاه‌ها شده است. کاهش توزیع مرغ قیمت‌ها را افزایش داده است.

وی در رابطه با قیمت مرغ در بازار هم خاطرنشان کرد: قیمت مرغ زنده در مرغداری‌ها ۷هزار تومان، قیمت در کشتارگاه‌ها ۹۷۰۰ تومان، تحویل درب واحدهای صنفی ۹۹۰۰ تومان و قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها ۱۰هزار و ۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه تصریح‌کرد: قیمت مرغ شمال در میدان بهمن ۱۰هزار و ۴۰۰ تومان است و قیمت مرغ ثمین در عمده‌فروشی ۹۸۳۰ تومان و در خرده فروشی‌ها ۱۰هزار و ۸۰۰ تومان است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.