تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397 - 18:36
کد خبر : 51413

امروز در بازار ارز و طلا و سکه چه خبر بود؟/نوسان قیمت‌ها در روز پر تلاطم/ جدول

آرمان شرق: بازار طلا و ارز تهران امروز با ریزش ناگهانی از لحظه بازگشایی آغاز شد اما تا بعدازظهر با رشد قیمت، بخشی از این کاهش ناگهانی تعدیل شد. سکه در کانال ۳.۵ میلیون تومانی است اما در مواردی به کانال ۳.۶ میلیون تومانی نیز راه یافته‌است و دلار که وارد کانال ۹ هزار تومانی

آرمان شرق: بازار طلا و ارز تهران امروز با ریزش ناگهانی از لحظه بازگشایی آغاز شد اما تا بعدازظهر با رشد قیمت، بخشی از این کاهش ناگهانی تعدیل شد. سکه در کانال ۳.۵ میلیون تومانی است اما در مواردی به کانال ۳.۶ میلیون تومانی نیز راه یافته‌است و دلار که وارد کانال ۹ هزار تومانی شده بود، پس از ظهر به کانال ۱۰ هزار تومان بازگشت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ روز گذشته روند کاهش قیمت‌ها که در هفته جاری جریان داشته‌است، ادامه یافت. امروز چهارشنبه ۲۱ آذرماه، بازار طلا و ارز پایتخت کار خود را با یک سقوط ناگهانی آغاز کرد و در ساعات اولیه در برابر افزایش یا کاهش قیمت مقاومت کرد. اما بعدازظهر قیمت‌ها روند صعودی به خود گرفتند و بخشی از ریزش ناگهانی اولیه را جبران کردند. با این وجود امروز همچنان قیمت‌ها در سطوحی پایین‌تر از نرخ‌های دیروز ایستاده‌اند.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته نهایتاً با نرخ ۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۳ میلیون ۵۳۰ هزار تومان بازگشایی شد. سکه ساعتی بعد به ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان هم رسید اما از ظهر با صعود قیمت سکه دوباره به کانال ۳.۶ میلیونی راه یافت. بعدازظهر نرخ سکه امامی دوباره به کانال ۳.۵ میلیون بازگشت و در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید به ۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسیده‌است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۳۵ هزار تومان است. سکه گرمی نیز ۶۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۳۲۴ هزار تومان کار خود را آغاز کرد در ادامه طلای آب‌شده نتوانست از این سطح پایین‌تر رود و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر مثقال طلای آب‌شده به ۱ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان رسیده‌است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز اندکی کاهش یافت و به ۱۲۴۴ دلار رسید. در بازار داخلی گرم طلای ۱۸ عیار تا ۳۰۵ هزار تومان پایین رفت.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی روز گذشته تا ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان عقب‌نشینی کرد و امروز از لحظه بازگشایی وارد کانال ۹ هزار تومانی شد اما بعدازظهر دوباره به کانال ۱۰ هزار تومانی بازگشت و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر ۱۰ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

یورو امروز به میانه کانال ۱۱ هزار تومان و پایین‌تر از آن رفت و پوند انگلیس تا میانه کانال ۱۲ هزار تومان کاهش یافت. درهم امارات نیز در کانال ۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۰.۴۵۰

۹.۸۵۰

یورو

۱۱.۹۰۰

۱۱.۲۵۰

پوند انگلیس

۱۳.۲۰۰

۱۲.۴۵۰

درهم امارات

۲.۸۸۰

۲.۷۷۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۳.۶۱۵.۰۰۰

۳.۵۲۵.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۳.۳۵۰.۰۰۰

نیم‌سکه

۱.۸۰۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۰۳۵.۰۰۰

سکه گرمی

۶۴۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار

۱.۳۷۰.۰۰۰

۱.۳۲۴.۰۰۰

انس طلای جهانی (دلار)

۱.۲۴۷

۱.۲۴۳

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۱۷.۰۰۰

۳۰۵.۰۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.