تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 21:41
کد خبر : 136067

استقلال یک شروع تاریخی خواهد داشت!

استقلال یک شروع تاریخی خواهد داشت!

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال باید محتاط بازی کند تا از بازی خارج از خانه یک امتیاز را بگیرد. دیدار استقلال و نفت عجیب‌ترین و شاید تاریخی‌ترین بازی برای استقلال باشد ، این بازی برای آبی‌پوشان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم نکونام و شاگردانش در هفته اول لیگ چه نتیجه ای در گرمای خوزستان به دست خواهند آورد.

استقلال یک شروع تاریخی خواهد داشت!

استقلال یک شروع تاریخی خواهد داشت!

بازیکن سابق استقلال می‌گوید استقلال یک شروع تاریخی در لیگ برتر خواهد داشت، تیمی که نه بدنسازی کرده نه مربی بدنساز دارد نه مربی تمرین دهنده دارد نه پول دارد و نه توانسته نفرات مورد نظر کادرفنی را به خدمت بگیرد!

فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت استقلال اظهار کرد: استقلال یک شروع تاریخی در لیگ برتر خواهد داشت، تیمی که نه بدنسازی کرده نه مربی بدنساز دارد نه مربی تمرین دهنده دارد نه پول دارد و نه توانسته نفرات مورد نظر کادرفنی را به خدمت بگیرد! کاش حداقل نیمی از خواسته‌های کادرفنی برآورده می‌شد تا جواد نکونام بتواند روی بازیکنانی که به تیمش آورده حساب باز کند و آنها را به میدان بفرستد.

چند مدیر تغییر کرد اما اتفاق مثبتی رخ نداد

وی درباره عملکرد مدیران استقلال در این مدت افزود: در طول یکسال چند مدیرعامل تغییر می‌کند اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد. بازیکنان به دلیل بدقولی اعتصاب می‌کنند. البته آنها حق دارند چون چند ماه است دریافتی نداشتند. امیدوارم شرایط هرچه زودتر تغییر کند. البته خطیر هم تازه آمده و باید به او زمان داد تا بتواند مشکلات را حل کند.

مشکل نکونام برای چینش ترکیب استقلال

«نکونام می‌تواند در استقلال موفق شود؟» فلاحت‌زاده در این باره ادامه داد: نکونام مرد با تجربه‌ای است و می‌تواند موفق شود اما نباید از او انتظار معجزه داشته باشیم چون خواسته‌های او برآورده نشده است. او در سخت‌ترین شرایط به استقلال آمد. شرایط به قدری برای استقلال بد است که شاید جواد نکونام برای چینش ترکیب استقلال برای بازی اول دچار مشکل شود.

فلاحت‌زاده درباره اینکه آیا استقلال در این فصل مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر بیان کرد: استقلال همیشه استقلال است و در هر شرایطی این تیم برای رقبایش یک حریف قابل احترام به شمار می‌آید. استقلال هوادار دارد و همین باعث می شود آنها در هر بازی با روحیه بالا در میدان ظاهر شوند.

استقلال باید یک امتیاز در خوزستان بگیرد

وی درباره دیدار هفته اول مقابل نفت آبادان تصریح کرد: استقلال باید محتاط بازی کند تا از بازی خارج از خانه یک امتیاز را بگیرد. دیدار استقلال و نفت عجیب‌ترین و شاید تاریخی‌ترین بازی برای استقلال باشد ، این بازی برای آبی‌پوشان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم نکونام و شاگردانش در هفته اول لیگ چه نتیجه ای در گرمای خوزستان به دست خواهند آورد.

استقلال یک شروع تاریخی خواهد داشت!

بازیکن سابق استقلال درباره جدایی بازیکنان تاثیرگذار گفت: محبی و قایدی فصل گذشته جزو بازیکنان تاثیرگذار استقلال بودند و در موفقیت تیم نقش داشتند اما امسال شرایط طوری شد که مجبور به جدایی شدند. به هرحال استقلال پول نداشت که به این دو بازیکن برای ماندن پرداخت کند اما استقلال بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند جایگزینان خوبی باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.