تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 23:19
کد خبر : 153314

استقلال علیه استقلال!

استقلال علیه استقلال!

آرمان شرق-گروه ورزش:آبی پوشان پایتخت برای حفظ صدر جدول رده بندی به پیروزی برابر نساجی نیاز داشتند اما آنها در شبی که نمایش ناامید کننده ای داشتند با تساوی بدون گل متوقف شدند تا بعد از روزها و هفته ها صدر را کاملا از دست دهند.استقلال نتوانست در دیدار برابر نساجی عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

استقلال علیه استقلال!

شفقنا-باوجود آنکه جواد نکونام بعد از تساوی برابر نساجی از دلایل پشت پرده سخن به میان  آورد اما بیشترین نقش را خود استقلالی ها در از دست رفتن صدر جدول داشتند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در بدترین زمان ممکن صدر جدول رده بندی را به حریف سنتی خود داد.

آبی پوشان پایتخت برای حفظ صدر جدول رده بندی به پیروزی برابر نساجی نیاز داشتند اما آنها در شبی که نمایش ناامید کننده ای داشتند با تساوی بدون گل متوقف شدند تا بعد از روزها و هفته ها صدر را کاملا از دست دهند.

استقلال نتوانست در دیدار برابر نساجی عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

کاملا مشهود بود که استقلالی ها بیشتر از اینکه روی دیدار با نساجی تمرکز کنند فکر و ذهن آنها به دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان بودند.

استقلالی ها وقتی فهمیدند که پرسپولیس در نیمه نخست برابر استقلال خوزستان با سه گل شکست خورده است کار را تمام شده دانستند. آنها به این باور رسیده بودند که سرخ پوشان در بهترین شرایط کار را به تساوی کشانند و امتیاز از دست خواهند داد و به همین خاطر برخلاف دیدارهای قبلی شاگردان نکونام نیمه دوم را بسیار بد آغاز کردند.

پرسپولیس تا دقیقه ۷۵ با ۳ گل از استقلال  خوزستان عقب بود و همین باعث شد تا کادر استقلال کار را تمام شده بدانند. استقلال خوزستان با نتیجه ای که برابر پرسپولیس رقم زد خیال هم نام تهرانی خود را راحت کرد و به همین خاطر شاگردان نکونام در دیدار برابر نساجی برای پیروزی به آب و آتش نزدند و کاملا روشن بود که این تیم به تساوی هم راضی است.

شاید اگر پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان در همان نیمه نخست جلو می افتاد و یا حتی به تساوی می رسید شاهد یک بازی متفاوت از شاگردان نکونام می بودیم.

استقلال در دیدار برابر نساجی به تساوی رسید و صدر را از دست داد چرا که از یک طرف چشم و گوش آنها به دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود و از طرف دیگر ساکت الهامی با مدافعان بلند قد خود به خوبی تاکتیک اصلی آبی پوشان را خنثی کرد.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی صحبت های تندی را بر زبان آورد. او بدون پرده و کاملا آشکار از دست های پشت پرده سخن به میان آورد و مدعی شد که نمی خواهند تیمش قهرمان شود.

سرمربی استقلال تهران، در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران گفت: در مورد بازی صحبت نکنیم بهتر است و باید درباره چیزهای دیگری حرف بزنیم. مردم خسته شدند و صحبتم با آنهاست. بازی ما و رقیب ما را نگاه کنید و ببینید چه بلایی سر استقلال آوردند.

او ادامه داد: شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم می‌دانستم و چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که با قضاوت قهرمان شویم.

باوجود آنکه نکونام از دلایل غیر فوتبالی برای از دست رفتن صدر جدول رده بندی سخن به میان می آورد اما حداقل در دیدار برابر نساجی او نمی تواند چنین ادعای داشته باشد چرا که به اذعان بیشتر کارشناسان داور عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و اشتباه تاثیر گذاری نداشت.

استقلال در دیدار برابر نساجی از نظر فنی و ذهنی ضعیف بود و به همین خاطر صدر را از دست داد و سرمربی تیم به جای ناامیدی و فرافکنی بهتر است که تیمش را برای دو بازی آینده آماده تر به میدان بفرستد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.