تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 20:05
کد خبر : 142236

اخبار پرسپولیس از تاجیکستان

اخبار پرسپولیس از تاجیکستان

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس عصر سه‌شنبه باز هم در همان ورزشگاه بیست هزار نفری به میدان می‌رود که همچنان چمن مصنوعی دارد اما ظاهرا کیفیتی متفاوت از گذشته خواهد داشت. در جلسه‌ای که دو هفته پیش در تهران بین مدیران تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان برگزار شد مدیران تیم تاجیکی به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند چمن مصنوعی جدیدی از هلند آورده‌اند و کیفیت چمن فعلی از آنچه دو سال قبل دیده بودند تفاوت دارد.

اخبار پرسپولیس از تاجیکستان

تاجیک‌ها به پرسپولیس:از هلند چمن آورده‌ایم!

به گزارش “ورزش سه”، قبل از بازی دو سال قبل دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان یکی از دل نگرانی‌های یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس بازی روی چمن مصنوعی ورزشگاه پامیر دوشنبه بود.

پرسپولیس عصر سه‌شنبه باز هم در همان ورزشگاه بیست هزار نفری به میدان می‌رود که همچنان چمن مصنوعی دارد اما ظاهرا کیفیتی متفاوت از گذشته خواهد داشت. در جلسه‌ای که دو هفته پیش در تهران بین مدیران تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان برگزار شد مدیران تیم تاجیکی به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند چمن مصنوعی جدیدی از هلند آورده‌اند و کیفیت چمن فعلی از آنچه دو سال قبل دیده بودند تفاوت دارد.

با این وجود تا زمانی که پرسپولیسی‌ها در این زمین تمرین نکنند چیزی درباره شرایط کیفی آن مشخص نخواهد شد.

پرسپولیس عصر امروز یک جلسه تمرین خواهد داشت که این جلسه تمرینی هم در ورزشگاه محل مسابقه برگزار خواهد شد و یحیی و بازیکنان می‌توانند کیفیت زمین را بررسی کرده و البته با دو جلسه تمرین در این زمین نسبت به آن آشنایی بیشتری پیدا کنند.

شرایط ویژه پرسپولیس برای بازی با استقلال تاجیکستان

سرمربی تیم پرسپولیس برای چینش ترکیب اصلی این تیم در بازی با استقلال تاجیکستان با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو است.

شرایط ویژه پرسپولیس برای بازی با استقلال تاجیکستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی راهی تاجیکستان شد که در روز سه‌شنبه چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال این کشور را برگزار خواهد کرد.

یحیی گل‌محمدی در این بازی با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو است؛ چرا که وحید امیری به تازگی شرایط حضور در تمرینات و کار با توپ را پیدا کرده و احتمالاً سرمربی این تیم در خصوص این بازیکن ریسک نکند. امیری در دو روز اخیر در تمرینات گروهی حاضر شد اما گل‌محمدی احتمالاً از این بازیکن در بازی روز سه‌شنبه استفاده نکند تا مصدومیت امیری تشدید نشود.

از طرف دیگر وضعیت مهدی ترابی نسبت به امیری بهتر است و احتمال اینکه در بازی با استقلال تاجیکستان از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده شود زیاد خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.