تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 8:52
کد خبر : 154363

ابطحی از کار دشوار پزشکیان و رسالت مردم می گوید

ابطحی از کار دشوار پزشکیان و رسالت مردم می گوید

آرمان شرق-گروه سیاست: کاری که روی دوش آقای پزشکیان است، کاری بسیار دشوار است؛ و از همه دوره‌ها دشوار‌تر است چرا که در دوره‌ای خیال حاکمیت از این راحت بوده که هر سه قوه در اختیار خودش است و همه یکرنگ و یک شکل هستند و بعد از ماجرای شهادت آقای رئیسی ناگهان یک شوک ایجاد شده و تایید آقای پزشکیان که منسوب به جریان اصلاح طلبی است بر آن افزوده شده است

ابطحی از کار دشوار پزشکیان و رسالت مردم می گوید

(ویدئو) انتخاب نکردن هیچ سودی جز راه باز کردن برای افراطیون ندارد
فرارو- ابطحی در پاسخ به این سوال که آیا  پزشکیان با استراتژی حساسیت‌زدایی و توامان آن اصلاح طلبی در برابر حاکمیت، می‌تواند دل مردم را با خود همراه کند؟ به فرارو گفت:
«کاری که روی دوش آقای پزشکیان است، کاری بسیار دشوار است؛ و از همه دوره‌ها دشوار‌تر است چرا که در دوره‌ای خیال حاکمیت از این راحت بوده که هر سه قوه در اختیار خودش است و همه یکرنگ و یک شکل هستند و بعد از ماجرای شهادت آقای رئیسی ناگهان یک شوک ایجاد شده و تایید آقای پزشکیان که منسوب به جریان اصلاح طلبی است بر آن افزوده شده است و کار آقای پزشکیان بسیار دشوار شده چرا که که باید به این جامعه قهر کرده از انتخابات یک فضایی تزریق کند که قهرشان پایان پیدا کند. ضمن این که باید مرزهای خود را با حاکمیت به شکلی ببندد که دوباره از فردا دچار بحران «نمی شود» و «نمی گذارند» نشود. این کار، بسیار سخت است، اما من حس می‌کنم جدای از این که آقای پزشکیان بتواند یا نتواند، صرف آمادگی پزشکیان برای دوران انتخابات مجلس تفاوت پیدا کرد. یکی به خاطر شوکی که سقوط هلیکوپتر ایجاد کرد و دیگری به خاطر بحران اقتصادی و انتظارهای زیادی که جامعه کشید که از بحران اقتصادی خارج شود و این انتظارها اثر نکرد. افرادی که داخل کشور هستند و سرنوشتشان با انتخاب گره می‌خورد، طبیعتا حس کردند که باید دوباره  در فضای انتخابات فعال باشند و انتخاب نکردن هیچ سودی به جز راه باز کردن برای افراطیونی که تلخی و سختی معیشت را بیشتر می‌کنند، ندارد. »
از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.