تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 21:14
کد خبر : 155415

آرای خاکستری؛ «پدیده» دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

آرای خاکستری؛ «پدیده» دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

آرمان شرق-گروه سیاست:سیاستمداران راه خودشان را رفتند و مردم را در بدبختی و مشکلات خودشان تنها گذاشتند. البته یک هفته دیگر وقت است در یک هفته پیش‌رو دو نفر باید تلاش کنند آرای طبقات ناراضی و سرخورده را پخش کنند و من معتقد هستم که پیروز انتخابات آینده آرای خاکستری خواهد بود.

آرای خاکستری؛ «پدیده» دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

فلاحت پیشه: آراء قالیباف بین پزشکیان و جلیلی تقسیم می شود /آرای خاکستری «پدیده» دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند

فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم می‌گوید: شاید بخش اعظم کسانی که نظرسنجی‌ها را اعلام می‌کردند افرادی بودند که در حوزه عملی فعالیت نمی‌کردند، بلکه بیشتر در رسانه و فضای مجازی فعالیت داشتند. اما بنده به عنوان کسی که مقداری بیشتر کشور را گشتم، سطح مشارکت پایین زیاد بنده را غافلگیر نکرد.این قضیه چند دلیل هم داشت؛ اول اینکه فضای مجازی تا حدی توسط رباط‌ ها آلوده شده و  در دست بازیگران حرفه‌ای قرار دارد، لذا آمارها مقداری غلط‌ انداز می‌شوند.

موضوع دیگر مربوط به سطح نسبتاً پایین رقابت های ریاست جمهوری بود، انتظار اینکه در طول دو هفته رقابت تبلیغاتی مردم فضای پرشور و امید را شکل بدهند، غیرمعقول است. به ویژه اینکه نوعی ناامیدی و سرخوردگی در طول سالیان سال شکل گرفته و فضای ذهنی سیاستمداران کشور با بدختی‌های مردم همخوان نیست.به عبارت دیگر سیاستمداران راه خودشان را رفتند و مردم را در بدبختی و مشکلات خودشان تنها گذاشتند. البته یک هفته دیگر وقت است در یک هفته پیش‌رو دو نفر باید تلاش کنند آرای طبقات ناراضی و سرخورده را پخش کنند و من معتقد هستم که پیروز انتخابات آینده آرای خاکستری خواهد بود.

وی می افزاید:معتقد هستم که مرحله دوم انتخابات مرحله جدی است و آرای قالیباف به صورت طبیعی بین جلیلی و پزشکیان تا حد زیادی به صورت مساوی تقسیم خواهد شد چراکه قالیباف و پزشکیان در برنامه‌های توسعه‌ای و مربوط به پیشرفت بهم نزدیک هستند و چنین برنامه‌هایی در ستاد جلیلی نیست بلکه ما عکس این موضوع را مشاهده می‌کنیم اما بخشی از پایگاه رأی قالیباف که در جریان‌های سیاسی شکل می‌گیرند به سمت جلیلی می‌رود اما بنده بر این باور هستم که در نهایت آرای قالیباف میان پزشکیان و جلیلی تقسیم خواهد شد./خبرآنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.