تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آبان 1397 - 13:52
کد خبر : 45567

آخرین مهلت زائرین اربعین برای ثبت نام ویزای عراق

آخرین مهلت زائرین اربعین برای ثبت نام ویزای عراق

آرمان شرق:مدیر حج و زیارت مازندران گفت: فردا جمعه ۴ آبان آخرین روز صدور روادید اربعین است . به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، سیدحبیب الله ساداتی با اشاره به ثبت نام ۵۱ هزار مازندرانی در سامانه سماح گفت: برای ۵۰ هزار و ۳۰۰ نفر ویزا صادر شده است . وی با بیان

آرمان شرق:مدیر حج و زیارت مازندران گفت: فردا جمعه ۴ آبان آخرین روز صدور روادید اربعین است .

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، سیدحبیب الله ساداتی با اشاره به ثبت نام ۵۱ هزار مازندرانی در سامانه سماح گفت: برای ۵۰ هزار و ۳۰۰ نفر ویزا صادر شده است .
وی با بیان اینکه صدور ویزای اربعین فردا جمعه به پایان می رسد، ادامه داد: زائران گذرنامه‌های خود را برای صدور روادید تا فردا به کنسولگری عراق تحویل دهند.

مدیر حج و زیارت مازندران در ادامه با اشاره به ثبت نام ۵۱ هزار مازندرانی در سامانه سماح گفت: ثبت نام مازندرانی‌ها برای حضور در راهپیمایی اربعین نسبت به پارسال ۱۷ درصد افزایش داشته است .

وی از زائرانی که قصد سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین را دارند خواست لباس گرم، گذرنامه، ویزا، ماسک و داروهای مورد نیاز خود را به‌همراه داشته باشند و در نگهداری گذرنامه و مدارک شناسایی خود دقت کنند.

ساداتی در پایان افزود : همچنین تمام زائران اربعین که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند از خدمات بیمه‌ای و درمانی برخوردارند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.