تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 9:54
کد خبر : 50429

شیعه و سنی مانند دو بال هستند که باید با یکدیگر پرواز کنند

شیعه و سنی مانند دو بال هستند که باید با یکدیگر پرواز کنند

آرمان شرق:نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رییس شیعیان بحرین در تهران گفت: شیعه و سنی مانند دو بال هستند که باید با یکدیگر پرواز کنند و با یک بال پرواز و حرکت مقدور نیست، اتحاد و وحدت سبب می شود امت اسلامی سرور تمامی جهان باشند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، شیخ

آرمان شرق:نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رییس شیعیان بحرین در تهران گفت: شیعه و سنی مانند دو بال هستند که باید با یکدیگر پرواز کنند و با یک بال پرواز و حرکت مقدور نیست، اتحاد و وحدت سبب می شود امت اسلامی سرور تمامی جهان باشند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، شیخ عبدالله الدقاق در نخستین کنگره بین‌المللی وحدت دانشجویان جهان اسلام در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دو جبهه کفار و مسلمانان همواره با هم در تقابل بوده‌اند اما نباید این نزاع به شیعه و سنی برسد .

وی در ادامه بیان کرد: یک مقوله بسیار مهم وجود دارد که استعمارگران غربی آن را مطرح کرده‌اند که آن همین «تفرقه بنداز و حکومت کن» است .

نماینده آیت الله عیسی قاسم در تهران افزود: خداوند در قرآن کریم فرموده است که اجازه ندهید کفار بر شما حاکم شوند. در کشور من وحدت میان شیعه و سنی وجود داشت تا آنجائیکه آنها با هم ازدواج می کردند اما در سال های اخیر که در بحرین انقلاب شد عده ای نفوذی وارد کشور شده و میان این دو تفرقه ایجاد کردند .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.