تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 9:34
کد خبر : 34537

عامل اسیدپاشی دیروز اردبیل خودکشی کرد

آرمان شرق:عامل اسیدپاشی دیروز در اردبیل اقدام به خودکشی کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: فردی با مطلع شدن از این ماجرا که همسر سابق او قصد ازدواج دارد، اقدام به اسید پاشی کرده و این فرد بعد از ارتکاب جرم اقدام

آرمان شرق:عامل اسیدپاشی دیروز در اردبیل اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: فردی با مطلع شدن از این ماجرا که همسر سابق او قصد ازدواج دارد، اقدام به اسید پاشی کرده و این فرد بعد از ارتکاب جرم اقدام به خودکشی می‌کند.

به گفته دادستان عمومی وانقلاب اردبیل، فرد اسید‌پاشی شده دچار سوختگی شدید شده و هم اکنون در بیمارستان تبریز در حال مداواست.

وی با اشاره به این که دلیل اصلی اسیدپاشی امروز مربوط به تصمیم زن برای ازدواج مجدد بوده است، افزود: شوهر قبلی این خانم بعد از این که از قصد همسر سابقش برای ازدواج مجدد آگاه می‌شود، اقدام به اسیدپاشی می‌کند که در این حادثه همسر سابقش دچار سوختگی شدید شده و هم‌اکنون به تبریز اعزام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عامل اسیدپاشی نیز پس از ارتکاب این جرم اقدام به خودکشی کرده که در نهایت سبب فوت وی شده است.

وی یادآور شد: این زوج دارای دو فرزند هستند و ‌دو سال قبل از هم جدا شدند و حضانت فرزندان نیز با مادر آنها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.