تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 22:14
کد خبر : 139035

گل‌محمدی: پرسپولیس تیم روزهای سخت است

گل‌محمدی: پرسپولیس تیم روزهای سخت است

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس هم نشان داده که مرد روزهای سخت است و در روزهای سخت توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا در سال‌های اخیر نشان‌دهنده همین موضوع است و با توجه به شرایط و امکاناتی که محدود است توانستیم نمایندگانی در آسیا داشته باشیم.

گل‌محمدی: پرسپولیس تیم روزهای سخت است

یحیی گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش در دیدار فردا مقابل النصر نباید به رونالدو و دیگر بازیکنان این تیم فرصت گلزنی بدهند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از نخستین دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: ابتدا به تیم النصر با تمام ستارگانش خوش‌آمد می‌گویم که به ایران آمده‌اند. در هر صورت خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این بازی بزرگ باشیم و ناراحتیم از این بابت که این بازی بزرگ بدون تماشاگر است، به خاطر اتفاقاتی که از قبل افتاده و تیم ما محروم است که باعث تأسف است. خیلی دوست داشتیم که این بازی با حضور هواداران برگزار شود و جای‌شان فردا خالی است. می‌توانستیم در حضور ده‌ها هزار هوادار بازی بهتری ارائه کنیم، هواداران انگیزه بیشتری به ما می‌دادند اما این اتفاق نیفتاد.

پرسپولیس نشان داده مرد روزهای سخت است

وی ادامه داد: بازی فردا اولین بازی گروهی ما در لیگ قهرمانان است. ما در یک گروه سخت هستیم و باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم النصر را همه می‌شناسند، یک تیم باکیفیت و با توجه به بازیکنان بزرگی که دارد و همینطور از امکانات و شرایط خوبی که بهره می‌برد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیاست. از طرف دیگر پرسپولیس هم نشان داده که مرد روزهای سخت است و در روزهای سخت توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا در سال‌های اخیر نشان‌دهنده همین موضوع است و با توجه به شرایط و امکاناتی که محدود است توانستیم نمایندگانی در آسیا داشته باشیم.

نباید به بازیکنان النصر فرصت بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و می‌توانند از لحظه‌ها و فضاها استفاده کنند. امیدوارم از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم. باید بتوانیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و نباید به آنها فرصت بدهیم که از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند. تیم ما آماده است و تمرینات خوبی داشتیم و همه بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. به بازیکنانم هم گفتم اگر می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم باید عملکرد خوبی در بازی‌های خانگی داشته باشیم و هدف‌مان بدون شک برای بازی فردا اول گرفتن سه امتیاز است و باید با تمرکز بالا و انرژی خوبی بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

تیم‌مان باید به‌صورت تیمی خوب دفاع کند و فضا به حریف ندهد

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ ویژه‌ای برای مهار رونالدو خواهند داشت، گفت: رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای در فوتبال است و خوشحالیم از اینکه به ایران سفر کرده و آمده اینجا و باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوانان ایرانی است. مهار چنین بازیکنی واقعاً سخت است، ولی فقط هم رونالدو نیست و بازیکنان شاخص دیگری در النصر حضور دارند و باید بتوانیم آنها را هم مهار کنیم. من به بازیکنانم گفتم که تیم‌مان باید به‌صورت تیمی خوب دفاع کند و فضا به حریف ندهد. باید دفاع فشرده داشته باشیم و در صحنه‌های یک مقابل یک عملکرد خوبی داشته باشیم. مطمئنم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و اینگونه بازیکنان اگر فضای کمتری داشته باشند شرایط خوبی پیدا می‌کنیم، باید فضا را از حریف بگیریم. ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

باید از آنهایی که ستاره‌ها را به فوتبال آسیا آوردند تشکر کنیم

وی درباره حضور النصر و هیجانی شدن بازیکنان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم انگیزه بازیکنان ما کم شود، بالاخره ستاره‌ها و نابغه‌های فوتبال به اینجا آمده‌اند و باید تشکری از آنهایی کنیم که باعث شدند این بازیکنان به آسیا بیایند و الان هم به ایران آمدند. این موضوع باعث ایجاد شور و شوق در جوانان ایرانی و آسیایی می‌شود. این شوق و اشتیاق به جوانان وارد شده که کار ارزشمندی است. بعضی از بازیکنان ما هم در هر صورت با همین چهره‌ها روبه‌رو شدند و می‌دانند که باید خیلی تمرکز داشته باشند. فکر نمی‌کنم این مسئله بازیکنان ما را تحت تأثیر خودش قرار دهد، اتفاقاً باعث ایجاد انگیزه بازیکنان ما می‌شود.

ان‌شاءالله که چمن مشکل خاصی نداشته باشد

وی در پایان راجع به کیفیت چمن ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: من هنوز چمن را ندیدم، ولی فکر می‌کنم در دو سه هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. دیروز هم با مسئولان این امر ارتباط داشتم، گفته‌اند که وضعیت خوب است، هنوز چمن را ندیدم ان‌شاءالله که مشکل خاصی نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.