تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 16:49
کد خبر : 142327

در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

“کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی” بررسی می شود

“کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی” بررسی می شود

“کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی” بررسی می شود در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که طی رزوهای ۲۱ – ۲۰ آذرماه در تهران برگزار می شود، “کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی” بررسی می شود. هوشمند سفیدی دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: در این دوره، علاوه

“کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی” بررسی می شود


در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که طی رزوهای ۲۱ – ۲۰ آذرماه در تهران برگزار می شود، “کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی” بررسی می شود.

هوشمند سفیدی دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: در این دوره، علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی در ۲۰ آذرماه به شکل مجازی، در ۲۱ آذرماه نیز طی نشست های علمی، تخصصی در مرکز همایش های صداوسیما با ارائه ۸ مقاله برگزیده که توسط استادان و متخصصان ۶ کشور ارائه خواهند شد، ابعاد مختلف نظری و عملی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

سفیدی افزود: در این رویداد، استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان و دست اندرکاران روابط عمومی ایران به شکل حضوری و اعضای انجمن بین المللی روابط عمومی که بالغ بر ۱۱۰۰ نفر هستند، به شکل آنلاین، ار مباحث ارائه شده استفاده خواهند کرد و در پایان سمپوزیوم نیز جمع بندی مباحث مطروحه به عنوان “بیانیه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی” در زمینه خطوط کلی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه جنبی این رویداد، برگزاری “بیستمین دوره انتخاب و معرفی روابط عمومی های برتر کشور” است، خاطرنشان ساخت: در قالب این بخش، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی و مدیران ارشد برتر معرفی شده و از کارهای ویژه و برجسته روابط عمومی ها، تقدیر و تحلیل خواهد شد.

رئیس “خانه روابط عمومی ایران”، با اشاره به اینکه هوش مصنوعی مثل سایر تکنولوژی ها، میدان عمل روابط عمومی را توسعه خواهد داد، بر این نکته تأکید کرد که با ورود و گسترش کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، قابلیت و توانمندی های روابط عمومی بیشتر نمایان خواهد شد، به شرطی که نیروی انسانی روابط عمومی ها با این تکنولوژی و نحوه استفاده از آن آشنا شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.