تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 19:23
کد خبر : 124980

چرا پدیده پرسپولیس نیمکت‌نشین شد؟

چرا پدیده پرسپولیس نیمکت‌نشین شد؟

آرمان شرق-گروه پرزش:با این وجود عمری در تمرینات تیمش قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت کرده بود و می‌توانست در صورت نیاز برای پرسپولیس بازی کند. با این حال سرمربی قرمزها تصمیم گرفت عمری را برای بازی حساس مقابل تراکتور نگه دارد و در بازی با نفت از او استفاده نکند.

چرا پدیده پرسپولیس نیمکت‌نشین شد؟

چرا یحیی پدیده پرسپولیس را نیمکت‌نشین کرد

چرا یحیی پدیده پرسپولیس را نیمکت‌نشین کرد
تبلیغ

یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس محمد عمری جوان ۲۲ ساله این تیم بود. عمری که بعد از رفتن لوکادیا به ترکیب اصلی تیمش رسید، با نمایش‌های خیره کننده خودش نگاه‌ها را به سمت خودش کشاند و موفق شد به سرعت بین هواداران پرسپولیس محبوب شود.

عمری تا قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در ۹ بازی پیاپی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و یکی از مردان مورد اعتماد یحیی گل محمدی به حساب می‌آمد. با این حال وقتی ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد، خیلی‌ها از غیبت عمری تعجب کردند. یحیی برای این بازی ترجیح داد از عمری استفاده نکند و پدیده این فصل تیمش را نیمکت نشین کند. اما پشت پرده ماجرای نیمکت نشینی ستاره قرمزها چه بود؟

شنیدیم عمری دچار مصدومیتی جزیی شده بود و با توجه به بازی فوق العاده سخت و حساس پرسپولیس در هفته آینده مقابل تراکتور، گل محمدی ترجیح داد روی این بازیکن ریسک نکند و به عمری استراحت بدهد. وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس در اواسط نیمه دوم بازی مقابل سپاهان و بعد از برخورد با یکی از بازیکنان این تیم دچار مصدومیت شد و نتوانست به کار ادامه دهد. یحیی هم به ناچار او را تعویض کرد.

با این وجود عمری در تمرینات تیمش قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت کرده بود و می‌توانست در صورت نیاز برای پرسپولیس بازی کند. با این حال سرمربی قرمزها تصمیم گرفت عمری را برای بازی حساس مقابل تراکتور نگه دارد و در بازی با نفت از او استفاده نکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.