تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 7:48
کد خبر : 142053

پوتین به روی مخالفان اسرائیل اسلحه می کشد!

پوتین به روی مخالفان اسرائیل اسلحه می کشد!

آرمان شرق-گروه بین الملل:رمضان قدیروف، رییس جمهوری خودمختار چچن دستور تیراندازی و کشتن هر کسی که قصد شورش در جمهوری مسلمان نشین او دارد را صادر کرده است. قدیروف تحت حمایت کرملین است و به دستورات پوتین عمل می‌کند.

پوتین به روی مخالفان اسرائیل اسلحه می کشد!

آرمان امروز : رییس جمهوری روسیه عصر دوشنبه پس از حمله شورشیان در منطقه جنوبی داغستان به فرودگاهی برای «دستگیری» مسافران یهودی که با پروازی از تل‌آویو وارد این منطقه شده بودند، یک جلسه اضطراری با مقامات ارشد امنیتی برگزار کرد. این ناآرامی‌ها به دنبال چندین رویداد ضدیهودی دیگر در روزهای اخیر در قفقاز شمالی در پاسخ به جنگ اسرائیل علیه شبه نظامیان حماس در غزه صورت گرفت.

اسرائیل از مسکو خواسته که از اسرائیلی‌ها و یهودیان در حوزه قضایی روسیه محافظت کند. در یورش به فرودگاه داغستان که برخی از رهبران یهودی آن را به قتل عام دوران تزار تشبیه کرده‌اند، حداقل ۲۰ نفر مجروح و بیش از ۸۰ نفر بازداشت شده‌اند. کرملین گفت پوتین از نشست دوشنبه برای بحث در مورد اقدامات تقویت کننده و موثرتر برای مقابله با مداخله خارجی‌ها استفاده کرده است. تا به حال صحبتی از این اقدامات موثر به میان نیامده است اما گزارش شده که رمضان قدیروف، رییس جمهوری خودمختار چچن دستور تیراندازی و کشتن هر کسی که قصد شورش در جمهوری مسلمان نشین او دارد را صادر کرده است. قدیروف تحت حمایت کرملین است و به دستورات پوتین عمل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.