تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 0:03
کد خبر : 132530

پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام!

پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام!

آرمان شرق-گروه ورزش:گزینه اصلی هدایت استقلال در لیگ بیست‌و سوم با انتشار پستی در اینستاگرام خبرساز شد. پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام! هواداران استقلال در حالی اخبار مربوط به انتخاب سرمربی جدید تیم محبوب‌شان را دنبال می‌کنند که هر ساعت یک اظهار نظر یا واکنش ابعاد جدیدی به زمان نهایی این موضوع می‌دهد.

پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام!

گزینه اصلی هدایت استقلال در لیگ بیست‌و سوم با انتشار پستی در اینستاگرام خبرساز شد. پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام!

هواداران استقلال در حالی اخبار مربوط به انتخاب سرمربی جدید تیم محبوب‌شان را دنبال می‌کنند که هر ساعت یک اظهار نظر یا واکنش ابعاد جدیدی به زمان نهایی این موضوع می‌دهد.

در این بین، حجت کریمی ظهر امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام از هواداران استقلال خواست برای تعیین تکلیف نیمکت این تیم به باشگاه زمان بدهند تا به‌دور از حواشی تصمیم درست را بگیرند. این در حالی بود که شب گذشته تقریبا کار‌های انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تمام‌شده به نظر می‌رسید.

(عکس) پست معنادار اینستاگرامی جواد نکونام

حالا جواد نکونام، گزینه اصلی باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم، پستی از دوران بازی خود در تیم استقلال با دست بالارفته برای شادی و دو قلب آبی منتشر کرد که احتمالا حکایت از یک خبر جدید خواهد داشت.

البته ماجرا از دو حالت خارج نیست. انتشار این پست یا به منزله انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال و بازگشت این چهره شاخص فوتبال ایران به باشگاه محبوبش خواهد بود و یا به این معناست که نکونام در کنار هواداران استقلال قرار دارد.

در نهایت به‌نظر نمی‌رسد روشن شدن مقصود نکونام از انتشار این پست به زمانی بیشتر از پایان این هفته احتیاج داشته باشد.

منبع: ورزش سه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.