تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 19:18
کد خبر : 119847

پرسپولیس-پیکان؛ سرخپوشان در پی سه امتیاز

پرسپولیس-پیکان؛ سرخپوشان در پی سه امتیاز

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در حال حاضر درگیر مقداری حواشی در خصوص یورگن لوکادیا و خروج او از کشور است اما یحیی و شاگردانش به خوبی می دانند که برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی در پایان فصل، نیازمند کسب سه امتیازی بازی پیش رو هستند.

پرسپولیس-پیکان؛ سرخپوشان در پی سه امتیاز

در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر، پرسپولیس و پیکان به مصاف هم می روند.

هفته‌ دوازدهم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: پرسپولیس – پیکان
تاریخ و زمان: یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
مکان: ورزشگاه آزادی
داوران: مرتضی منصوریان – محمدرضا ابوالفضلی – محمد راهی – روح‌الله شریفی – ابوطالب طاهریان (ناظر) وضعیت دو تیم

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با بیست و پنج امتیاز در جایگاه اول جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. یحیی گل محمدی و شاگردانش از یک بازی سخت می آیند. آنها در شروع دوباره لیگ پس از جام جهانی در اولین بازی خود در دربی تهران با استقلال دیدار کردند که در پایان یک بازی زیبا شاهد تقسیم امتیازات و ادامه صدرنشینی پرسپولیس بودیم. حالا سرخپوشان برابر پیکان قرار می گیرند که انگیزه های بالایی دارد. پرسپولیس در حال حاضر درگیر مقداری حواشی در خصوص یورگن لوکادیا و خروج او از کشور است اما یحیی و شاگردانش به خوبی می دانند که برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی در پایان فصل، نیازمند کسب سه امتیازی بازی پیش رو هستند.

در سوی مقابل تیم پیکان قرار دارد. مجتبی حسینی و شاگردانش در حال حاضر با دوازده امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند. پیکان این فصل آنطور که باید و شاید امتیاز نگرفته اما مجتبی حسینی نشان داده همیشه برابر تیم های بزرگ حرف های زیادی برای گفتن دارد. پیکان در بازی هفته گذشته خود با تراکتور دیدار کرد و علی رغم بازی خوبی که در ورزشگاه انقلاب کرج به نمایش گذاشت، در نهایت با یک گل مغلوب تیم پر هوادار تراکتور شد. حالا حسینی به خوبی می داند که این هفته بایستی نتیجه ای متفاوت نسبت به هفته قبل بگیرد و همین مسئله باعث می شود تا فردا نبرد جذابی میان دو تیم شاهد باشیم.

منبع : طرفداری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.