تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 9:34
کد خبر : 146435

پرداخت بیش از ۸۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

پرداخت بیش از ۸۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

آرمان شرق-گروه اقتصاد:به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در بازه زمانی آذرماه سال جاری تعداد ۷۷۷۶ فقره وام ازدواج پرداخت کرد و به این ترتیب از ابتدای سال تا پایان نهمین ماه سال، مجموعا ۸۰ هزار و ۷۱۳ نفر از این تسهیلات قرض‌الحسنه بانک تجارت بهره‌مند شدند.

پرداخت بیش از ۸۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

مجموع تسهیلات پرداختی بانک تجارت تا پایان آذرماه در سرفصل ازدواج به ۸۰ هزار و ۷۱۳ و فرزندآوری به ۶۰ هزار و ۶۱۶ فقره بالغ شد.

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در بازه زمانی آذرماه سال جاری تعداد ۷۷۷۶ فقره وام ازدواج پرداخت کرد و به این ترتیب از ابتدای سال تا پایان نهمین ماه سال، مجموعا ۸۰ هزار و ۷۱۳ نفر از این تسهیلات قرض‌الحسنه بانک تجارت بهره‌مند شدند.

این بانک همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری در آذرماه سال جاری، تعداد ۹۰۶۰ فقره تسهیلات پرداخت کرد و بر این اساس تعداد پرداختی‌های بانک تجارت در این سرفصل تا پایان آذرماه به ۶۰ هزار و ۶۱۶ فقره بالغ شد.

بانک تجارت اپلیکیشن «باجت» را به‌منظور تسریع در روند پرداخت وام ازدواج و تسهیل فرایند تکمیل مدارک و تامین ضمانت‌های لازم برای متقاضیان، راه‌اندازی کرده و سهم قابل توجهی از تسهیلات ازدواج را به‌صورت کاملا غیرحضوری و از طریق این اپلیکیشن کاربردی پرداخت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.