تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 20:33
کد خبر : 134274

وزیر صنعت: در حوزه خودرو، مردم از شرایط موجود ناراضی هستند

وزیر صنعت: در حوزه خودرو، مردم از شرایط موجود ناراضی هستند

آرمان شرق-گروه اقتصاد:در این شرایط، قیمت خودروی داخلی که به‌ناحق به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده، امری نیست که برای ما و مردم قابل‌قبول باشد. وزارت صمت برای حل این مسئله برنامه‌ریزی دارد و امیدواریم تا در سایه هماهنگی با مجلس، این مهم محقق شود.

وزیر صنعت: در حوزه خودرو، مردم از شرایط موجود ناراضی هستند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مردم از خودرو‌های داخلی رضایت ندارند، گفت: قیمت معمولی‌ترین خودرو‌های داخلی از حد معقول بسیار بیشتر است.

به گزارش «انتخاب»، عباس علی‌آبادی در دیدار با حجت الاسلام علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار داشت نخستین راهبرد ما در وزارت صمت این بود که براساس اسناد بالادستی کشور، سخنان رهبر معظم انقلاب و ارتباط‌گیری بی‌واسطه و مستقیم ما با مردم، یک سند مهم تدوین کنیم تا برنامه جامع انتظارات و اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت مشخص شود، زیرا باید گفت که تصمیم حساب نشده و دوره‌ای، به نتایج نامطلوب ختم می‌شود و همین مسائل هم تاکنون نارضایتی مردم را در برخی عرصه‌ها در پی داشته است.

به نوشته تسنیم، وی تصریح کرد: در حوزه خودرو، مسلم است که مردم از شرایط موجود ناراضی هستند. بنده در نشست با صنعتگران هم تأکید کردم که ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد، اما عوامل مختلفی باعث شده تا امروز  به‌عنوان نمونه، قیمت معمولی‌ترین خودرو‌های داخلی از حد معقول بسیار بیشتر باشد.

وزیر صمت ابراز کرد: امروز ما افتخارآمیزترین مصنوعات ممکن را به کشور‌های مختلف و حتی کشور‌های اروپایی صادر می‌کنیم. مسئله صادرات توربین‌های گازی و ۲۰۰ کالای راهبردی به کشور‌های جهان در اوج تحریم‌ها، موضوعی است که نشان از ظرفیت صنایع ما دارد و در این شرایط، قیمت خودروی داخلی که به‌ناحق به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده، امری نیست که برای ما و مردم قابل‌قبول باشد. وزارت صمت برای حل این مسئله برنامه‌ریزی دارد و امیدواریم تا در سایه هماهنگی با مجلس، این مهم محقق شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.