مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که سرخپوشان با حضور هواداران می‌توانند همچون بازی رفت الدحیل قطر را شکست دهند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی مهمی برابر الدحیل دارد، اما می‌تواند با تلاش بازیکنان و همین‌طور حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی باز هم حریف قطری‌اش را شکست دهد. پرسپولیس در عربستان هم یک بازی سخت را مقابل النصر برگزار کرد. سرخپوشان در شروع بازی خیلی شرایط خوبی نداشتند اما پس از اخراج بازیکن النصر، بازی را دست گرفتند و اگر بازیکنان قدر فرصت‌هایی که به دست آوردند، می‌دانستند، می‌توانستند النصر را در ریاض شکست دهند.

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس مهاجمی که در بازی با النصر، تک‌موقعیت‌های به دست آمده را به گل تبدیل کند، در اختیار نداشت، تصریح کرد: قانون جدید در این فصل (سقف قرارداد)، دست تیم‌هایی مثل پرسپولیس را برای جذب مهاجم و بازیکن مدنظر خود بست. شکی نیست که پرسپولیس فاقد یک تمام‌کننده و مهاجم گلزن است. تأثیر این کمبود را در بازی با النصر دیدیم و خلأ یک مهاجم ششدانگ را احساس کردیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: یحیی گل‌محمدی با توجه به شرایطی که تیمش در این فصل دارد، شاهکار کرده است. سرمربی پرسپولیس با توجه به کمبودهایی که داشته توانسته برابر تیم‌های متمولی مانند النصر و الدحیل خوب نتیجه بگیرد. نباید این موضوع را فراموش کنیم که ۲ بازیکن پرسپولیس مصدومیت طولانی پیدا کردند و چند بازیکن دیگر هم به تناوب با مصدومیت‌ روبه‌رو شدند و واقعاً دست یحیی خالی است. او توانایی فنی‌اش را نشان داده و نباید با برخی حرف‌ها عملکرد این مربی را زیر سؤال ببریم.

انتظاری گفت: بازیکنان پرسپولیس باید بازی برگشت با النصر را فراموش و با تمام توان برای شکست الدحیل تلاش کنند. حضور هواداران در ورزشگاه آزادی و حمایت آنها می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در دیدار با الدحیل باشد. وظیفه همه هواداران و حتی پیشکسوتان تیم این است که تمام قد از پرسپولیس حمایت کنند تا بازیکنان و کادرفنی با انرژی و اعتماد به نفس بالا الدحیل را شکست دهند و صعود به مرحله حذفی را جشن بگیرند.