تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 6:35
کد خبر : 134848

هشت هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

هشت هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:بیش از هشت هزار صندوق امانات جدید شامل ۸۰۰ صندوق بزرگ، ۵۰۰ صندوق متوسط و شش‌هزارو ۷۰۰ صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها ایجاد شده است.

هشت هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

8000 صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

بیش از هشت هزار صندوق امانات جدید شامل ۸۰۰ صندوق بزرگ، ۵۰۰ صندوق متوسط و شش‌هزارو ۷۰۰ صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها ایجاد شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک گردشگری، صندوق‌های امانات بانک با هدف حفظ اسناد و دارایی‌های ارزشمند مشتریان از سال‌های گذشته در شعب منتخب بانک دایر شده و در خدمت مردم قرار گرفته است. در مجموع تعداد صندوق‌های امانات این بانک حدود ۱۳ هزار صندوق است که شامل بیش از ۱۰‌هزار‌و ۵۰۰ صندوق کوچک، بیش از هزار‌و ۲۰۰ صندوق متوسط و بیش از هزارو ۲۰۰ صندوق بزرگ می‌شود. در‌حال‌حاضر ۱۱ شعبه منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها، صندوق‌های امانات خود را به مشتریان و متقاضیان اجاره می‌دهند.صندوق‌های امانات بانک گردشگری در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه‌های مردم است.

شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق‌ها یک‌ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود. زمان استفاده از صندوق امانات بانک نیز فقط در ساعات اداری میسر است. ازجمله مزایا و ویژگی‌های صندوق امانات بانک گردشگری می‌توان به قیمت مناسب برای ودیعه سالانه و اجاره‌بهای ماهانه، ابعاد مختلف صندوق‌ها متناسب با نیاز مشتریان، امنیت خاطر از نگهداری مناسب و ایمن سرمایه و اشیای قیمتی، عدم نیاز به در اختیار قراردادن محتویات صندوق به بانک و ایمنی در برابر آتش‌سوزی، سرقت و… اشاره کرد.

در‌حال‌حاضر امکان اجاره صندوق امانات از طریق مراجعه حضوری به شعب فراهم شده و به‌صورت آنلاین و غیرحضوری، از طریق اپلیکیشن TOBANK (شعبه مجازی بانک گردشگری) به نشانی tobank.ir امکان‌پذیر است.

متقاضیان به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری و وب‌سایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۲۳۹۵۰ تماس حاصل کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.