تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 23:53
کد خبر : 118860

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی فردا آغاز به کار می کند

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی فردا آغاز به کار می کند

آرمان شرق-گروه ارتباطات:هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع “روابط عمومی شبکه ای” فردا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی فردا آغاز به کار می کند

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع “روابط عمومی شبکه ای” فردا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
در این دوره از سمپوزیوم، استادان ۹ کشور جهان، با ارائه مقالاتی، “روابط عمومی شبکه ای” را به عنوان مدل جدید روابط عمومی، مورد بحث و بررسی قرار می دهد و در پایان، خطوط کلی تغییرات در روابط عمومی جهان در مقطع کنونی را ترسیم می کنند و در قالب بیانیه تهران، جمع بندی کرده و در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی در جهان قرار می دهند. از برنامه های جنبی این رویداد، معرفی روابط عمومی های برتر یکسال اخیر ایران است، که طی آن از ۳۰ روابط عمومی برتر تجلیل خواهد شد؛ کارگاههای آموزشی این رویداد طی روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شد و حدود ۲۰۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی کشور با مهارت های روابط عمومی شبکه ای آشنا شدند. خاطرنشان می سازد در مراسم افتتاحیه این رویداد، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، رئیس خانه روابط عمومی ایران، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در مراسم اختتامیه دبیرکل انجمن بین المللی روابط عمومی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سخنرانی خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.