تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 19:10
کد خبر : 142041

نکونام: گل‌محمدی اصلا در حد من نیست!!!

نکونام: گل‌محمدی اصلا در حد من نیست!!!

آرمان شرق-گروه ورزش:اگر منظورش از آدم بیخودی من بوده‌ام، که مشخص است آدم‌های بیخودی چه کسانی هستند در این فوتبال. کارنامه من مشخص است. اگر ایشان با من بوده، مطمئن باشید اصلا ایشان در حد من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند.

نکونام: گل‌محمدی اصلا در حد من نیست!!!

نکونام: گل‌محمدی اصلا در حد من نیست!

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در یک دیدار حساس و دیدنی برابر شمس آذر به تساوی ۲ – ۲ دست یافت. در مسابقه‌ای که شاگردان نکونام دو مرتبه از حریف پیش افتادند ولی هر بار تیم سعید دقیقی بازی را به تساوی کشاند.

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد که در زیر می‌خوانیم:

* موقعیت‌های خوبی را پس از گل از دست دادیم
بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. موقعیت‌های خیلی خوبی را بعد از گل از دست دادیم. روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و به گل برسیم و اختلاف را بیشتر کنیم.

* متوجه نشدیم چگونه گل اول خوردیم
با توجه به اینکه تیم ما موقعیت‌هایی را از دست داد، اواخر نیمه اول کار سخت شد. روی چند موقعیت خطرناک ظاهر شدند. با شروع نیمه دوم داشتیم بازیکنان را هماهنگ می‌‍کردیم تا تعویض زودهنگام انجام دهیم، متوجه نشدیم چگونه گل خوردیم. گل اول را روی یک جاگیری اشتباه خوردیم. بعد از آن دوباره بازی را به دست گرفتیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

* در شلوغی محوطه جریمه سخت بود بفهمیم چطوری گل خوردیم
دو، سه تا موقعیت خیلی خوب و راحت را از دست دادیم. گل زدیم و دوباره از حریف پیش افتادیم. وقتی گل دوم را زدیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت، شکل بازی‌اش را عوض کرد و دوباره در شلوغی باز هم نفهمیدیم چطور توپ وارد دروازه‌مان شد.

* بابت این بازی خوب به فوتبال ایران تبریک می‌گویم
به فوتبال ایران تبریک می‌گویم که شاهد بازی جذابی بودیم، یک بازی فوق العاده خوب را از هر دو تیم شاهد بودیم. سرعت بازی بسیار بالا بود. دو تیم خیلی خوب بازی کردند. در ضربات آخر بی‌دقت بودیم، مخصوصاً وقتی که بازی مساوی بود یا پیش افتاده بودیم، روی ضدحملات می‌توانستیم استفاده کنیم ولی چنین نشد.

* روزبه اصلا تمرین نکرد ولی به او نیاز داشتیم
به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. دو سه بازیکن ما مصدوم هستند. روزبه چشمی اصلاً با ما تمرین نکرد، ولی چون به وجودش نیاز داشتیم، آمد و بازی کرد. دیدید که در بازی قبل، مهدی‌پور مصدوم شد ولی با توجه به نیاز تیم آمد و بازی کرد. دو روز پیش و در تمرین، ضربه‌ای به پای آرش رضاوند خورد و روز گذشته نیز تمرین نکرده بود.

* نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم، نبود
واقعا از بازیکنان تشکر می‌کنم و ممنون آنها هستم. بازیکنان باغیرتی هستند که آمدند و سنگ تمام گذاشتند، بازیشان را انجام دادند و نتیجه چیزی که می‌خواستیم نبود ولی با توجه به اینکه در صدر جدول بودیم، خودمان نیز انتظار داشتیم بازی را ببریم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. به هر حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، فوق العاده کار کردند، ممنون آنها هستم و برای بازی بعد آماده می‌شویم.

* هیچ حریفی را هرگز دست‌کم نمی‌گیرم
دست‌کم گرفتن شمس آذر؟ اینطور نیست. من اصلا در فوتبال هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرم و در هر لیگ و هر دسته و هر جایگاهی که باشد، قابل احترام است. این موضوع را همیشه در تمرینات و در مسابقات به بازیکنان گوشزد می‌کنم و این صحبت اصلا درست نیست.

* حواشی تاثیری روی کار ما ندارد
تأثیر حواشی روی عملکرد تیم؟ تمرکز و حواس ما روی کارمان است. حواشی تاثیری روی کار ما ندارد. بازی همین است. اتفاقات بازی و شرایط تیم‌ها تاثیر گذار هستند. حریف قابل احترامی داشتیم. تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است.

* بارندگی به افزایش سرعت بازی کمک کرد
وضعیت زمین استادیوم؟ زمین هم کیفیت خیلی خوبی داشت. بارندگی کمک کرد تا سرعت بازی بالا برود.

* اشتباه کردم سال قبل جوابشان را ندادم
نکونام در بخشی از این نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی بدون نام بردن از کسی اعلام کرده آدم‌های بیخودی درباره اشک تمساح حرف زده‌اند، گفت: (پس از کمی مکث) من همیشه سعی کرده‌ام تا احترام همبازیان و دوستانم را نگه دارم. سال قبل و زمانیکه با فولاد، پرسپولیس را شکست دادیم، من اشتباه کردم که جواب بی احترامی دوستان را ندادم. این باعث شد که الآن بیاید و بی احترامی کند.

* او در حدی نیست که درباره من صحبت کند
اگر منظورش از آدم بیخودی من بوده‌ام، که مشخص است آدم‌های بیخودی چه کسانی هستند در این فوتبال. کارنامه من مشخص است. اگر ایشان با من بوده، مطمئن باشید اصلا ایشان در حد من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند.

* او یکی از آن آدم‌های بیخودی است
فوتبال فقط جام و قهرمانی نیست. فوتبال چیزهای زیاد دیگری است. زمانیکه من سال قبل با فولاد توانستم پرسپولیس را شکست دهم، احترام نگه داشتم. حتی زمانیکه تلفنی صحبت کردیم، محترمانه صحبت کردیم و از هم گلایه کردیم. ولی صحبتی که من کردم، جوری نبود که به کسی بی احترامی کنم. اگر منظورشان من بودم، جوابم را دادم. آدم‌های بیخودی زیادی در فوتبال هستند و یکی از آنها نیز خودشان است.

* درباره قرارداد مهری جوابی نمی‌دهم
قرارداد سعید مهری و هاشمی نسب؟

درباره بازی صحبت کنید. من جواب نمی‌دهم.

* به بلانکو نیاز داریم حتی اگر اوایل خوب بازی نکند
بلانکو از زمانی که از تیم قبلی‌اش ایبار اسپانیا جدا شد تا الان حدود یک ماه و خرده‌ای است که بازی نکرده است. اوایل حضورش در استقلال تمرین نمی‌کرد، چون قراردادی نداشت و شرایط سخت بود. الان دو هفته است با تیم تمرین می‌کند و در دو مسابقه اخیر مجبور شدیم از او استفاده کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسد حتی اگر خوب بازی نکند، چون ما به چنین بازیکنی نیاز داریم. من به کیفیت این بازیکن اعتقاد دارم ولی شرایط مسابقه فرق می‌کند و ایشان با ما تمرین داشته است ولی بازی نکرده است. حتی هنوز شاید اسامی بازیکنان استقلال را نمی‌داند و شرایط برای او سخت است. بلانکو نیاز به دو بازی دیگر دارد تا با وضعیت تیم آشنایی پیدا کند. او در کشور غریب هنوز نام بازیکنان را نمی‌داند.

* یک اوت دستی به سود ما نگرفته‌اند
نکونام درخصوص اینکه کارشناسان داوری اعلام کرده‌اند پنالتی استقلال درست نبوده، گفت: کار کارشناسی نکنید. من روی دو صحنه حرف داشتم که صحبت نکردم. یکی از این صحنه‌ها پنالتی بود. در این چند هفته بروید ببینید یک اوت دستی به سود ما گرفته نشده است. حالا می‌گویید پنالتی استقلال درست نبود. همیشه فشار روی استقلال هست و مشکلاتی داریم.

* ما با آن تیم قابل قیاس نیستیم
وقتی حریف یک بازی را نمی‌برد متوجه شدید که چه شلوغ‌کاری کردند، اما ما با آن تیم قابل قیاس نیستیم. آن تیم قراردادهای نجومی دارند، ولی دیدید امسال با چه بدبختی و مشکلاتی آمدیم و بازی کردیم. شرایط اول فصل را دیدید: تغییر مدیریت، سقف بودجه، بازیکن نگرفتن و… . من و باشگاه ممنون بازیکنانی هستیم که این نگاه را داشتند تا بیایند به تیم کمک کنند. به هر حال این اتفاقات رخ می دهد و امیدوارم پنالتی که آقای همرنگ برای ما نگرفت، درست باشد. دو صحنه بود و من صحنه اول را دیدم و به نظر پنالتی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.