تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 22:28
کد خبر : 128786

قیمت موز سر به فلک کشید!

موز کیلویی ۹۸ هزار تومان!

موز کیلویی ۹۸ هزار تومان!

آرمان شرق-گروه اقتصاد : رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در ادامه به افت قیمت نوبرانه‌های بهاری اشاره و اظهار کرد: گوجه‌سبز از ۶۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان، توت‌فرنگی دلند از ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان، توت‌فرنگی بهنمیر از ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار فروخته می‌شود.

در همین رابطه مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: قیمت موز در میادین میوه و تره‌بار به ۷۸ هزار تومان رسیده است.

به گفته وی علت افزایش قیمت موز کاهش واردات موز سبز از کشور‌های مبدأ مانند فیلیپین، هند و اکوادور به دلیل تعطیلات عید فطر بوده و آن‌چیزی که در مغازه‌های سطح شهر فروخته می‌شود از باقی‌مانده موجودی سردخانه‌ها است.

دارایی‌نژاد با تاکید بر اینکه ثبت سفارش موز انجام شده است، افزود: انتظار داریم از روز شنبه به‌دلیل از سرگیری واردات قیمت موز کاهش یابد و به ۷۰ هزارتومان برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در ادامه به افت قیمت نوبرانه‌های بهاری اشاره و اظهار کرد: گوجه‌سبز از ۶۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان، توت‌فرنگی دلند از ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان، توت‌فرنگی بهنمیر از ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار فروخته می‌شود.

به گفته وی همچنین هندوانه با ۶۰ درصد کاهش قیمت، از ۲۵ هزارتومان به ۶ تا ۸ هزارتومان رسیده است.

دارایی‌نژاد همچنین به افت قیمت سایر صیفی‌جات اشاره کرد و افزود: هر کیلوگرم ملون ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و هر کیلوگرم طالبی از ۲۰ تا ۲۷ هزار تومان در میایدن میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد./میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.