تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 21:01
کد خبر : 52259

موتور سیکلتی که پرواز می‌کند/تصویر

موتور سیکلتی که پرواز می‌کند/تصویر

آرمان شرق: یک طراح فرانسوی به نام لودوویک لازارت از طراحی یک موتورسیکلت چهار چرخ خبر داده که مجهز به توربین جت نیز هست و با چسباندن چرخ‌هایش به هم در هوا شناور می شود. به گزارش نیواطلس، در حال حاضر ویدئویی از حرکات و توانمندی‌های این موتورسیکلت پرنده منتشر شده که نشان می‌دهد این

آرمان شرق: یک طراح فرانسوی به نام لودوویک لازارت از طراحی یک موتورسیکلت چهار چرخ خبر داده که مجهز به توربین جت نیز هست و با چسباندن چرخ‌هایش به هم در هوا شناور می شود.

به گزارش نیواطلس، در حال حاضر ویدئویی از حرکات و توانمندی‌های این موتورسیکلت پرنده منتشر شده که نشان می‌دهد این وسیله نقلیه می‌تواند چند متری در آسمان بالا رفته و معلق باقی بماند.

موتورسیکلت پرنده مذکور مجهز به موتور Maserati با قدرت ۴۷۰ اسب بخار است. چرخ‌های این وسیله نقلیه دو به دو با یکدیگر جفت می‌شوند و تا شده و در زیر موتورسیکلت قرار می‌گیرند.

از جمله امکانات این موتورسیکلت پرنده می‌توان به ترمز‌های پیشرفته‌ای اشاره کرد که کنترل آن را بر روی هوا و زمین تسهیل می‌کند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های فنی این موتورسیکلت، قیمت و زمان عرضه آن در دسترس نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.