تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 22:39
کد خبر : 70263

منتظر ریزش قیمت دلار باشید، مذاکرات رو به اتمام است

منتظر ریزش قیمت دلار باشید، مذاکرات رو به اتمام است

ارمان شرق- اخبار جدی حاکی از اختیارات جدید تیم ایرانی برای مذاکره درباره نوع مواجهه با تحریم‌های اعمال‌شده است که به کاهش قیمت دلار می‌انجامد.

اخبار جدی حاکی از اختیارات جدید تیم ایرانی برای مذاکره درباره نوع مواجهه با تحریم‌های اعمال‌شده است که به کاهش قیمت دلار می‌انجامد.

به گزارش تازه‌نیوز، حسن روحانی به آخرین تلاش‌های خود برای کاهش بخش عمده تحریم‌ها ادامه می‌دهد و انتظار دارد که با منطق دولت مواجهه بهتری شده و اختیارات کافی برای مذاکره به تیم ایرانی داده شود.

یک دیپلمات اروپایی مطلع به روند مذاکرات به روزنامه اسرائیلی هاآرتص گفت: گفت‌وگوهای فعلی از جمله سریع‌ترین مذاکرات بین ایران و کشورهای غربی است. اگرچه در گذشته ایرانیان هر توافق موقت را برای تأیید به تهران ارسال می‌کردند، روندی که گاهی چند روز طول می‌کشید، این بار کارها به سرعت انجام می‌شود. ظاهراً نمایندگان ایران اختیارات بیشتری دریافت کرده‌اند، اما بدون شک انعطاف‌پذیری آمریکا نیز کمک بسیاری به تسریع امور کرده است.

به گزارش تحریریه، در صورت انعطاف آمریکا برای کاهش تحریم‌ها، دولت می‌تواند دست جانشین همتی را برای مدیریت بهتر بازار ارز و کاهش قیمت دلار با ارزپاشی فراهم کرده و در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم قیمت ارزهای خارجی را کاهش قابل توجهی دهد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.