تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 17:32
کد خبر : 52085

مرور نوسانات امروز بازار سکه و طلا و ارز/ جدول

آرمان شرق: بازار طلا و ارز تهران در سومین روز هفته با صعود قیمت کار خود را آغاز کرد. در ادامه بازار وارد مدار نزولی شد و نرخ‌ها از سطوح نهایی روز گذشته نیز پایین‌تر رفتند. سکه طرح جدید در کانال ۳.۴ میلیون تومان است و طلای آبشده به نیمه پایین کانال ۱.۳ میلیون تومان

آرمان شرق: بازار طلا و ارز تهران در سومین روز هفته با صعود قیمت کار خود را آغاز کرد. در ادامه بازار وارد مدار نزولی شد و نرخ‌ها از سطوح نهایی روز گذشته نیز پایین‌تر رفتند. سکه طرح جدید در کانال ۳.۴ میلیون تومان است و طلای آبشده به نیمه پایین کانال ۱.۳ میلیون تومان بازگشت. دلار نیز روی مرز ۱۰ هزار تومان واقع شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ روز گذشته بازار به‌طور کلی روند کاهشی داشت اما در ساعات پایانی قیمت‌ها مجدداً افزایش یافت. امروز دوشنبه ۲۶ آذرماه بازار طلا و ارز پایتخت با صعود قیمت‌ها بازگشایی شد. با گذشت ساعاتی از معاملات اولیه قیمت‌ها دوباره روند کاهشی را پیمودند و رشد قیمت اولیه را تعدیل کردند. در ادامه معاملات نرخ‌ها پایین‌تر از نرخ‌های نهایی روز گذشته رفتند.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته نهایتاً با نرخ ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۳ میلیون ۴۸۰ هزار تومان بازگشایی شد. سکه در معاملات اولیه توانست از مرز ۳.۵ میلیون تومان نیز عبور کند، اما بعدازظهر سکه طرح جدید به کانال ۳.۴ میلیونی بازگشت و در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) تا ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان کاهش یافته‌است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز ۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۳۰ هزار تومان شده‌است. سکه گرمی نیز ۶۳۰ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. در ادامه طلای آب‌شده تا ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان نیز پیشروی کرد. بعدازظهر مثقال طلا دوباره روند کاهشی را پیمود و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر مثقال طلای آب‌شده به ۱ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان رسیده‌است.

اونس طلا در بازار جهانی تا ۱۲۴۰ دلار افزایش یافت. در بازار داخلی گرم طلای ۱۸ عیار حوالی مرز ۳۰۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار نزدیکی ۴۰۰ هزار تومان جابه‌جا شد.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی دیروز با نرخ ۱۰ هزار و ۲۸۰ تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان بازگشایی شد. در معاملات اولیه دلار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان نیز معامله شد اما پس از ظهر مسیر کاهشی را تا مرز ۱۰ هزار تومان پیمود. حوالی ساعت ۴ بعدازظهر دلار بین ۱۰ تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

یورو امروز در نیمه پایین کانال ۱۱ هزار تومان و پوند انگلیس در میانه کانال ۱۲ هزار تومان واقع شد. درهم امارات نیز در کانال ۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۰.۵۰۰

۱۰.۰۰۰

یورو

۱۱.۴۵۰

۱۱.۲۰۰

پوند انگلیس

۱۲.۷۵۰

۱۲.۵۰۰

درهم امارات

۲.۸۲۰

۲.۷۴۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۳.۵۰۵.۰۰۰

۳.۴۲۵.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۳.۲۸۵.۰۰۰

نیم‌سکه

۱.۷۵۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۰۳۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۳۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار

۱.۳۴۰.۰۰۰

۱.۳۱۲.۰۰۰

انس طلای جهانی (دلار)

۱.۲۴۰

۱.۲۳۶

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۰۹.۶۰۰

۳۰۱.۷۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۴۱۲.۸۰۰

۴۰۲.۳۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.