تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 19:04
کد خبر : 138291

مذاکرات نهایی پرسپولیس با دو مهاجم برزیلی

مذاکرات نهایی پرسپولیس با دو مهاجم برزیلی

آرمان شرق-گروه ورزش:دو مهاجم برزیلی بعد از بررسی‌های فراوان مورد تایید یحیی گل‌محمدی قرار گرفتند و قرار است مذاکرات نهایی با آنها برای پیوستن به جمع سرخپوشان انجام شود.یکی از این دو مهاجم فصل گذشته در سوپرلیگ چین بازی می‌کرده و فیلم بازی‌های او نظر مثبت یحیی گل‌محمدی را جلب کرده است و باید دید در نهایت توافق انجام می‌شود یا نه.

مذاکرات نهایی پرسپولیس با دو مهاجم برزیلی

دو مهاجم خارجی پرسپولیس تایید شدند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس مدتی است به دنبال جذب مهاجم است تا ضعف خود در خط حمله را به این واسطه پوشش دهد و در این مدت با گزینه‌های مختلفی مذاکره شده و هرکدام به دلیلی به نتیجه نرسیده است.

در این راستا خبر رسید دو مهاجم برزیلی بعد از بررسی‌های فراوان مورد تایید یحیی گل‌محمدی قرار گرفتند و قرار است مذاکرات نهایی با آنها برای پیوستن به جمع سرخپوشان انجام شود.

یکی از این دو مهاجم فصل گذشته در سوپرلیگ چین بازی می‌کرده و فیلم بازی‌های او نظر مثبت یحیی گل‌محمدی را جلب کرده است و باید دید در نهایت توافق انجام می‌شود یا نه.

1918051

یحیی با سلیقه برزیلی در آسیا
سرمربی پرسپولیس که کادر پرتعداد برزیلی در اختیار دارد، به نظر میرسد این موضوع تاثیر زیادی در شرایط خط هجومی این تیم نیز داشته باشد. هر دو مهاجم گزینه شده پرسپولیس در حال حاضر از کشور برزیل هستند و به صورت بازیکن آزاد قرار است مذاکره برای بررسی وضعیت آنها از سوی باشگاه دنبال شود.

سرمربی سرخ‌ها که طی مدت طولانی حضورش در این تیم بازیکنان خارجی زیادی در اختیار داشته، اینبار مدعی شده بود که قصد دارد بازیکنی را به پرسپولیس بیاورد که کمترین چالش را از نظر کیفی و انتقادات احتمالی متوجه خود ببینید و تمامی جوانب این انتقال را مورد بررسی قرار دهد. یحیی که گزینه قبلی او به واسطه عدم رضایت باشگاه بوردو برای انتقال قرضی و درخواست چهار میلیون دلاری برای انتقال قطعی بی نتیجه مانده، اینبار به سراغ بازیکنان آزاد رفته و باید دید شرایط برای مذاکره به چه شکل دنبال خواهد شد.

برزیلی شاغل در چین
سرمربی و البته باشگاه قصد ندارند تا پیش از نهایی شدن روند مذاکرات، نام مهاجمان مدنظرشان رسانه‌ای شود تا ورود دلالان روند مذاکره را با اخلال مواجه نکند. با این حال طبق پیگیری های صورت گرفته یکی از مهاجمان مدنظر این باشگاه سابقه بازی در فصل گذشته در لیگ چین را در کارنامه دارد و از نظر آمار گلزنی نیز شرایط خوبی را به واسطه تیمی که در آن حضور داشته، پشت سر گذاشته و مشخص است که از قدرت تمام کنندگی و گلزنی مناسبی برخوردار است. دیگر مهاجم مدنظر تیم نیز در لیگ برزیل شاغل است و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به دنبال گزینه مطلوب برای انتقال بعدی‌اش قرار دارد.

تجربه تلخ پریرا تکرار نمی شود
لئاندرو پریرا آخرین مهاجم برزیلی شاغل در پرسپولیس بود که با تنها یک گل زده کارش را در این تیم و طی نیم فصل به پایان رسانده و اکنون در انتظار دریافت باقی مطالباتش از این باشگاه است. سرخ‌ها که در نیم فصل یورگن لوکادیای گلزن را در اختیار داشتند، با جدایی این مهاجم هلندی در بین گزینه های خود به سراغ پریرا رفتند که این بازیکن نتوانست گره‌ای از خط حمله این تیم باز کند.

مذاکرات تا ابتدای هفته به پایان می رسد
با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا فصل جدید لیگ قهرمانان، مدیریت باشگاه و همچنین یحیی گل محمدی با همراهی مسئول حقوقی و روابط بین الملل باشگاه در تلاش هستند تا روند مذاکرات را هر چه سریعتر به نتیجه رسانده تا مراحل توافق و انتقال یکی از این دو مهاجم برزیلی به تهران فراهم شود. گفته می شود مذاکرات فشرده ای از ساعات ابتدایی امروز استارت خورده تا این موضوع تا اول هفته آتی به نتیجه رسیده و از مهاجم برزیلی جدید سرخ‌ها رونمایی شود.

آیا طلسم جذب مهاجم جدید پرسپولیس شکسته خواهد شد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.