تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 9:50
کد خبر : 139575

مذاکرات محرمانه استقلال با فیفا به خاطر ۲ لژیونر!

مذاکرات محرمانه استقلال با فیفا به خاطر ۲ لژیونر!

آرمان شرق-گروه ورزش:از قرار معلوم مطالبات مربوط به قایدی ۱۰ هزار درهم است و ماجرای محبی هم با ۳ هزار یورو جمع می‌شود. ارقامی که به پول خودمان در شرایط کنونی حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود و با توجه به مخارج باشگاه استقلال، اصلاً رقم بزرگی نیست، ولی استقلالی‌ها پیگیر آن هستند تا پس از گرفتن نظر فیفا به این نتیجه برسند که پول را به کجا باید واریز کنند؟

مذاکرات محرمانه استقلال با فیفا به خاطر ۲ لژیونر!

مذاکرات محرمانه استقلال با فیفا به خاطر دو لژیونر!

اقتصاد۲۴-وقتی چند روز قبل خبر آمد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به واسطه عدم پرداخت مطالبات مربوط به مهدی قایدی و محمد محبی به باشگاه شاهین بوشهر بسته شده است، مدیران استقلال حسابی در این رابطه عصبانی شدند و حتی کار به مصاحبه‌های تلویزیونی هم کشیده شد.

استقلالی‌ها تاکید دارند که با پرداخت این مبلغ مشکلی ندارند، اما نکته اینجاست که چطور باشگاه فاقد فعالیت از نظر آن‌ها میتواند چنین حکمی را از فدراسیون علیه استقلال بگیرد؟ مدیران استقلال به همین منظور با فدراسیون جهانی فوتبال مکاتبه کرده و وارد مذاکره شده‌اند تا از آن‌ها در مورد ماجرای فوق به نوعی اطلاعات تکمیلی بگیرند. از قرار معلوم مطالبات مربوط به قایدی ۱۰ هزار درهم است و ماجرای محبی هم با ۳ هزار یورو جمع می‌شود. ارقامی که به پول خودمان در شرایط کنونی حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود و با توجه به مخارج باشگاه استقلال، اصلاً رقم بزرگی نیست، ولی استقلالی‌ها پیگیر آن هستند تا پس از گرفتن نظر فیفا به این نتیجه برسند که پول را به کجا باید واریز کنند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.