تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 10:55
کد خبر : 141489

مدیرعامل فولاد خوزستان در حاشیه نشست خبری سمپوزیوم ۱۴۰۲

مدیرعامل فولاد خوزستان : مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ به زودی وارد چرخه تولید می شود

مدیرعامل فولاد خوزستان : مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ به زودی وارد چرخه تولید می شود

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیرعامل فولاد خوزستان در حاشیه نشست خبری سمپوزیوم ۱۴۰۲ گفت:پس از چندین ماه کار جهادی و شبانه‌روزی همه ارکان مدیریت پروژه‌های ناحیه احیا و با به‌کارگیری تمام ظرفیت معاونت طرح و توسعه با یک کار تیمی فشرده، مشعل‌های بزرگ ترین پروژه کارخانه مگامدول آهن اسفنجی در ایران با ظرفیت نهایی سالانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ تن آهن اسفنجی روشن شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان : مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ به زودی وارد چرخه تولید می شود

مشعل‌های ریفرمر بزرگ‌ترین کارخانه مگامدول آهن اسفنجی ایران روشن شد
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در حاشیه نشست خبری سمپوزیوم ۱۴۰۲ گفت: با کمال مسرت و به جا آوردن شکر الهی، پس از چندین ماه کار جهادی و شبانه‌روزی همه ارکان مدیریت پروژه‌های ناحیه احیا و با به‌کارگیری تمام ظرفیت معاونت طرح و توسعه با یک کار تیمی فشرده و بعد از رفع معضلات متنوع و پیچیده، بزرگ ترین پروژه کارخانه مگامدول آهن اسفنجی در ایران با ظرفیت نهایی سالانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ تن آهن اسفنجی، در سخت‌ترین شرایط تحریمی و افزایش شدید قیمت‌ها و پس از انجام تست‌های راه‌اندازی مشعل‌های ریفرمر، با استعانت از خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت سلام‌الله‌علیها روشن شد.
ابراهیمی در ادامه ضمن تبریک این دستاورد بزرگ توسعه‌ای که به ‌عنوان بزرگ‌ترین دارایی فیزیکی و درآمدی شرکت معظم فولاد خوزستان محسوب می‌شود، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حمایت‌‌ها و پشتیبانی اعضای هیات مدیره و همراهی قائم مقامان در امور توسعه و بهره‌برداری و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت فولاد خوزستان، به ویژه معاون طرح و توسعه و مدیر پروژه‌های ناحیه احیا و تمامی ارکان آن، اعم از تیم پروژه کارفرما، مشاور و پیمانکار اعلام داشته و خاطر نشان کرد: ان‌شالله مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ پس از طی دوره فرآیندی در زودترین زمان ممکن وارد چرخه تولید خواهد شد.

مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نشست خبری نمایشگاه سمپوزیوم فولاد افزود:

با سرمایه گذاری ۴۰ همتی در پروژه‌های توسعه ای فولاد خوزستان، در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۱۰ به ظرفیت تولید ۱۳.۶ میلیون تن دست پیدا کنیم.

وی گفت:قرارداد فاز اول پروژه احداث نیروگاه برق شرکت فولاد خوزستان با صندوق توسعه ملی به امضا رسیده است همچنین مناقصه نیروگاه خورشیدی فخوز به زودی برگزار خواهد شد.

مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نشست خبری نمایشگاه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲:
🟧  با سرمایه گذاری ۴۰ همتی در پروژه‌های توسعه ای فولاد خوزستان، در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۱۰ به ظرفیت تولید ۱۳.۶ میلیون تن دست پیدا کنیم.
🟧 قرارداد فاز اول پروژه احداث نیروگاه برق شرکت فولاد خوزستان با صندوق توسعه ملی به امضا رسیده است.
🟧 مناقصه نیروگاه خورشیدی فخوز به زودی برگزار خواهد شد.
🟧 احداث نیروگاه فولاد شادگان نیز در دست اقدام است.
🟧 برای تولید ۵۵ میلیون تن فولاد، به ۱۶۷ میلیون تن سنگ‌آهن نیاز داریم و میزان سنگ‌آهن موجود تنها تا چند سال آینده جوابگوی نیاز کشور خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.