تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 1:24
کد خبر : 106752

مانور قدرت پرسپولیس در تمرینات آماده سازی

مانور قدرت پرسپولیس در تمرینات آماده سازی

آرمان شرق-گروه ورزش:وحید امیری همچنان غایب تمرینات است و تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی بودند.تمرین امروز حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان به همراه مربی بدنساز تیم، بعد از تمرین، بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند.تمرین امروز در هوای مطبوع ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. سرخ‌پوشان فردا (چهارشنبه) یک جلسه تمرینی در نوبت عصر در برنامه دارند.

آرمان شرق-گروه ورزش:وحید امیری همچنان غایب تمرینات است و تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی بودند.تمرین امروز حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان به همراه مربی بدنساز تیم، بعد از تمرین، بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند.تمرین امروز در هوای مطبوع ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. سرخ‌پوشان فردا (چهارشنبه) یک جلسه تمرینی در نوبت عصر در برنامه دارند.

مانور قدرت پرسپولیس در تمرینات آماده سازی

تمرین ۷۵ دقیقه‌ای پرسپولیس

 بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به‌مدت ۲۵ دقیقه به گرم کردن و کار با وزنه پرداختند.

سپس وارد زمین چمن شدند و با پاسکاری‌های کوتاه تمرین شروع شد. در قسمت بعدی، حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت که بازیکنان در قالب دو گروه، این بخش را انجام دادند و در پایان نیز فوتبال درون تیمی در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

وحید امیری همچنان غایب تمرینات است و تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی بودند.

تمرین امروز حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان به همراه مربی بدنساز تیم، بعد از تمرین، بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند.

تمرین امروز در هوای مطبوع ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. سرخ‌پوشان فردا (چهارشنبه) یک جلسه تمرینی در نوبت عصر در برنامه دارند.

‌درخواست ویژه از پرسپولیس در پرونده جذب کاسیانو!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم در فصل نقل و انتقالات ستاره‌ای جذب نکرده است.

، امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری می‌گویند پرسپولیس ستاره‌ها را جذب کرده است؛ اگر شما خروجی لیگی را که با آن گردش مالی به پایان رسید بررسی کنید می‌بینید حتی یک بازیکن هم از لیگ ترانسفر نشده و یک بازیکن هم در یازده نفر اصلی تیم ملی ندارد. پس لیگ ما ستاره‌ای ندارد که از جذب ستاره صحبت کنیم. بازیکنانی که در لیگ هستند همه متوسط رو به بالا هستند و نمی‌توانیم روی بازیکنانی که جذب می‌شوند اسم ستاره گذاشت.

او ادامه داد: در‌ هر صورت نسبت به خریدهای سال گذشته که با وجود عملکرد خوب در تیم‌های سابق‌شان، نتوانستند در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی قرار بگیرند و با پرسپولیس جفت و جور بشوند اما امسال شرایط بهتر است؛ ما در عقب زمین ضعف‌هایی داشتیم که نسبتا ترمیم شده‌اند. البته باید در نظر بگیریم که آقای بیرانوند یک فصل ذخیره و پورعلی‌گنجی هم یک فصل مصدوم بوده است. ما باید ببینیم الان در چه شرایطی هستند.

اصلانیان با تاکید بر لزوم جذب مهاجم خارجی گفت: ما هنوز نتوانستیم در‌ خط حمله بازیکنی جذب کنیم. تیم‌هایی که می‌خواهند در بین سه تیم اول باشند حتما به یک تمام کننده تمام عیار نیاز دارند. متاسفانه من در لیگ داخلی فورواردی نمی‌بینم که بخواهد پرسپولیس را به دندان بکشد. باید یک مهره خارجی درجه یک جذب شود؛ نه بازیکنان خارجی که فصل قبل جذب شدند و حتی در حد لیگ خودمان هم نیستند. باید ببینیم عملکرد مدیریت در خط حمله چطور خواهد بود؛ تا اینجا عملکرد خوب بوده و باید ببینیم تیم در بحث تاکتیکی در‌ زمین چطور عمل خواهد کرد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در واکنش به اینکه پرسپولیس به دنبال جذب کاسیانو است عنوان کرد: من از کسانی که می‌خواهند این بازیکن را جذب کنند خواهش می‌کنم چهار بازی آخر بازیکن را نگاه کنند و ببینند کیفیت بازی او چطور است و سن و سالش را در نظر بگیرند. اگر تیمی در ایران می‌خواهد فوروارد خارجی بگیرد، باید فورواردی بگیرد که واقعا یک سر و گردن از بازیکنان داخلی بالاتر باشد. من نمی‌توانم درباره کاسیانو نظر بدهم اما حتما کادرفنی تحقیقاتش را انجام می‌دهد و شرایط را می‌سنجد تا اگر قرار است قراردادی بسته شود، بازیکن هم در شرایط ایده‌آل باشد.

اصلانیان در مورد شرایط مهدی عبدی و عملکرد این بازیکن گفت: جوان‌ها نیاز دارند که در کنار بازیکنان درجه یک و در یک تیم خوب بازی و پیشرفت کنند. اینکه بار پرسپولیس را روی دوش بازیکنان جوانی مثل عبدی بیندازیم درست نیست و در این شرایط اگر نتوانند در دو بازی جواب بدهند سوخت می‌دهیم. به همین دلیل انتظار ما از مدیران و کادرفنی این است که مهره‌ها را در کنار خرید‌های خوب، حفظ کنند تا بتوانند پیشرفت کنند در غیر این‌صورت اینها نمی‌توانند پرسپولیس را به دندان بکشند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان در فصل گذشته افزود: اگر کرونا نبود قطعا ۴-۵ بازیکن پرسپولیس در نیم فصل از تیم کنار گذاشته می‌شدند و شانس زیادی آوردند که هواداران در استادیوم نبودند و فشاری نبود. ما به‌خاطر خط دروازه امتیازات زیادی از دست دادیم، در دفاع وسط هایمان حفره بزرگی داشتیم و بالاخره به آقای حسینی هم در سن ۴۰ سالگی فشار وارد می‌شد و باید یک بازیکن جوان جایگزین ایشان می‌شد، در خط هافبک دفاعی، اسدی با آن عدد و ارقام نتوانست چیزی که کادرفنی می‌خواهد اجرا کند، در‌ خریدهای خارجی هم سه بازیکن ما خیلی بد عمل کردند و متاسفانه امتیازات زیادی از پرسپولیس گرفتند.

او تصریح کرد: من در حال حاضر هم شنیده‌ام این بازیکنان خارجی حاضر به جدایی نیستند؛ آیا درست است جای سه بازیکن را به این شکل بگیرند؟ از طرفی ما در سال‌های اخیر تمام پروند‌ها را هم می‌بازیم و پول بیت‌المال را هم به همین شکل می‌برند. اگر قرار است دو بازیکن روی نیمکت بگذاریم و بازی ندهیم بهتر است از پایه‌ها بیاوریم که برای بچه‌های جوان هم جای رشد باشد. در ۲۰ سال گذشته بیشتر از دو یا سه بازیکن از رده‌های پایه به پرسپولیس نیامده‌اند.
اصلانیان همچنین در خصوص ضعف پرسپولیس در وسط زمین در فصل گذشته گفت: من به‌صورت کلی به این سوال جواب می‌دهم؛ متاسفانه در سال‌های اخیر و از زمانی که اواخر فوتبال آقای نکونام بود نه در داخل نه در خارج، در خط وسط بازیکن درجه یکی مثل علی کریمی، مجتبی جباری و محرم نویدکیا نداشتیم. اینها بازیکنان بازیساز و خلاقی بودند که می‌توانستند یک در مقابل یک را رد بشوند و مهاجم‌ها را در موقعیت گل قرار بدهند. البته احمد نوراللهی هم قبل از ترانسفر شدن در شرایط خوبی بود و حتی می‌توانست گل هم بزند ولی وقتی جدا شد ما نتوانستیم آن حفره را پر کنیم و مهره‌هایی هم که در شرایط علی کریمی یا جواد نکونام باشند نداشتیم. در‌ حال حاضر مهره‌های متوسط رو به بالایی داریم و باید ببینیم مربی از بازیکن در‌ کدام نقطه چه می‌خواهد.

او افزود: پرسپولیس در حال حاضر در خط هافبک دفاعی هم افت کرده است که البته این مشکل را تیم ملی هم دارد. در واقع ما در آن خط هم مهره نساختیم. مهم‌ترین نقطه در شرایط فعلی این است که مهره‌های جدید بتوانند در کنار مهره‌های قدیمی بالانس ایجاد کنند و از لحاظ بدنی هم آماده باشند.

اصلانیان در پایان گفت: ما باید بتوانیم در بازی‌های اول امتیازات خوبی را کسب کنیم؛ مثل کاری که سال گذشته استقلال کرد. پرسپولیس باید فلش بکی به سال قبل بزند؛ قطعا نقاط ضعف را پر کرده و هوادار به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهد.

 سیامک نعمتی سومین بازیکن تمدیدی پرسپولیس بود که قراردادی دو ساله با سرخ‌پوشان امضا کرد تا به این‌ترتیب به حضور پنج ساله‌اش در جمع قرمزها ادامه بدهد.

هافبک شماره ۸۸ پرسپولیس که این شماره را متعلق به خود کرده، فصل گذشته اغلب درگیر آسیب دیدگی بود اما موفق شد در روزهای پایانی فصل آماده شود و لیگ را با یک پاس گل به امید عالیشاه به اتمام برساند.

با این حال سیامک امیدوار است که در فصل جدید بیشتر در پست تخصصی به میدان برود و البته برای این مهم، رقابت دشواری را با صادقی، ترابی، عالیشاه و حتی امیری خواهد داشت.

نکته جالب اینکه سیامک از معدود هافبک راست‌های تخصصی پرسپولیس است و باید دید این فصل به‌عنوان هافبکی شوتزن و سرعتی، چه جایگاهی در ترکیب تیم گل‌محمدی خواهد داشت.

نعمتی همچین علاوه‌بر نقش تخصصی خود در پست هافبک کناری، آلترناتیو دانیال اسماعیلی‌فر در پست مدافع راست نیز خواهد بود.

قرارداد کاسیانو با پرسپولیس آماده است!

روزنامه ABola در گزارشی به انتقال مهاجم برزیلی به پرسپولیس پرداخت.

در حالی‌که باشگاه ویزلا برای پرداخت رضایت نامه کاسیانو مهلت دو هفته‌ای برای پرسپولیس تعیین کرده و پس از این تاریخ، رقم رضایت نامه او افزایش خواهد یافت، روزنامه پرتغالی ABola از نهایی شدن انتقال این مهاجم خبر داده است.

در این روزنامه آمده که قرارداد دو ساله برای کاسیانو در ایران آمده شده و او تا ۳۵ سالگی در لیگ برتر ایران حضور خواهد داشت.

این در حالی است که باشگاه ویزلا رقم ۳۰۰ هزار یورو را برای رضایت نامه خواسته که در صورت تعلل باشگاه پرسپولیس افزایش خواهد یافت.

کاسیانو دو فصل پیش آقای گل لیگ یک پرتغال شد اما باتوجه به اینکه در آستانه ورود به فصل آخر قراردادش بود، پرسپولیس فرصت این را دارد تا با این رقم او را آزاد کند.

رونمایی از دو خارجی پرسپولیس در دفتر درویش (عکس)

قرارداد دو مربی سرخپوشان امروز به طور رسمی با پرسپولیس به ثبت رسید.

به گزارش “ورزش سه”، ولسلی ننکا، مربی دروازه‌بان‌ها و پپه لوسادا، مربی بدنساز با حضور در باشگاه رسما قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کردند.

لوسادا از اولین روز تمرین سرخپوشان نقش اول آماده‌سازی ستاره‌های این تیم را برعهده داشته و با بدنسازی سخت در پی ساختن تیمی آماده برای فصل فشرده بیست و دوم است.

ولسلی ننکا نیز صبح روز گذشته به تمرینات اضافه شد و وظیفه آماده سازی علیرضا بیرانوند، احمد گوهری و امیرمحمد یوسفی سه دروازه‌بان این تیم را برعهده گرفته است.

پرسپولیس با پایان فصل تغییرات عمده‌ای را روی نیمکت خود تجربه کرد و مظاهر رحیم‌پور، داوود فنایی و حمید مطهری از این تیم جدا شدند و تا کنون سیدجلال حسینی به کادرفنی اضافه شده و مربی گلرها و بدنسازی خارجی جذب شده است.

هواداران پرسپولیس در انتظار معرفی دستیار اول گل‌محمدی هستند تا جانشین حمید مطهری نیز روی نیمکت سرخ‌ها مشخص شود. باید دید طی روزهای آینده یک خارجی دیگر به کادرفنی سرخ‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.

مهدی عبدی در پرسپولیس ماندنی شد

باشگاه پرسپولیس با مخالفت جدایی مهدی عبدی، فصل آینده نیز این بازیکن را در اختیار خواهد داشت.

 مهدی عبدی برترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس که با پیشنهاد تیم پرتغالی برای حضور در چاوز مواجه شده بود، در مذاکراتی که داشت، با مخالفت یحیی گل محمدی در این باره همراه شد تا فصل آتی را نیز در جمع سرخپوشان به کار ادامه دهد.

باشگاه چاوز پرتغال در پیشنهادی که ارائه داده بود، خواهان جذب قرضی مهدی عبدی در فصل پیش رو شده بود و برای فصل آتی و قطعی کردن این قرارداد، مبلغ ۵۰۰هزار یورو به پرسپولیس پیشنهاد داده بود. این موضوع از سوی باشگاه پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی رد شد تا مهدی عبدی برای فصل آینده نیز کار را در جمع سرخپوشان دنبال کند.

عبدی در فصل گذشته با ثبت ۷ گل در جریان بازی، برترین گلزن این تیم شده بود و اکنون باید دید با تقویت خط میانی سرخپوشان و حضور گلسازان مطرحی همچون مهدی ترابی، سعید صادقی و همچنین سروش رفیعی، قادر خواهد بود یکی از فصول تاریخی خود را شکل دهد یا خیر.

پورعلی – گولسیانی؛ زوج جدید پرسپولیس!

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی انتخابش را برای پست دفاع وسط کرده است.

 پرسپولیس فصل ناامیدکننده‌ای را از نظر دفاعی پشت سر گذاشت و در حالی وارد بازار نقل و انتقالات شد که یحیی دستور تغییر هر پنج عنصر دفاعی تیمش را داده بود و باشگاه نیز موفق شد ۵ بازیکن در این منطقه به خدمت بگیرد.

با این حال تراکم بازیکن در پست دفاع مرکزی، سرگیجه عجیبی را برای یحیی گل‌محمدی به وجود آورده اما به نظر می‌رسد اولویت او برای زوج دفاع وسط، دو بازیکن جدیدش باشند.

مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی در تمرین روز گذشته نیز کنار یکدیگر حضور داشتند و یحیی گل‌محمدی از آنها خواسته بود تا در تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی، بیشتر کنار هم باشند.

البته در طول بازی درون‌تیمی یحیی گولسیانی و پورعلی را در دو تیم متفاوت کنار علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی قرار داد اما شانس آنها برای حضور فیکس در لیگ بیست و دوم بیشتر از سایرین است.

خودنمایی گلرهای پرسپولیس با شیرجه‌های کشیده

علیرضا بیرانوند برای اولین بار با یک گلر داخلی در پرسپولیس رقابت خواهد کرد.

این تئوری که دو گلر مدعی نمی‌توانند رقابت سالمی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشند، نظریه جنجالی اما پرطرفداری در فوتبال ایران است که اتفاقا شواهد زیادی هم برایش پیدا می‌شود؛ از جمله در پرسپولیس که آخرین موردش سوشا – نیلسون بود.

با این حال علیرضا بیرانوند و احمد گوهری این فصل تلاش خواهند کرد تا عکس این تئوری را اثبات کنند و در خط دروازه پرسپولیس بدرخشند.

اگرچه بیرانوند به عنوان گلر اول تیم ملی، خود را مستحق پوشیدن پیراهن شماره یک پرسپولیس نیز می‌داند اما گوهری نیز تلاش می‌کند تا در کنار او توانایی‌اش را اثبات کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.