حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی پس از تجمعات هواداران استقلال و شعارها علیه وی، در نامه‌ای شدید الحن به رضا درویش، از او خواست تا فردا قرارداد بازیکنان و مربیان را به این سازمان ارسال کند.

این نامه که امضای حسین قربانزاده را در پایین خود دارد، با موضوع ارسال قرارداد بازیکنان، کادرفنی و واریزی‌های هوادار حامی به باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل آن ارسال شده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اولتیماتوم ۲۴ ساعته را به رضا درویش داده است.

او از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته تا «یک نسخه از تمامی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی» را تا روز یکشنبه به این سازمان ارسال کند. این در حالی است که هنوز نقل و انتقالات این باشگاه به پایان نرسیده است.

در ادامه این نامه آمده است: «ضمنا شنیده شده که فردی به نام آقای محمد یوسفی به عنوان یک هوادار حامی مبالغی را به برخی از بازیکنان و کادر پرداخت کرده که لازم است لیست کاملی از این واریزی‌ها را تهیه و ارسال کنید.»

بخش پایانی نامه نیز یک نکته مهم در خود داشت: «هیچگونه تراکنش و تبادل ریالی و ارزی نباید بدون ثبت حسابداری در واحد مالی انجام شود. در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود. همه درآمدها و هزینه‌ها باید قابل رهگیری در حساب باشگاه‌ باشد.»

حالا باید منتظر ماند و دید که رضا درویش قراردادها را تا فردا ارسال خواهد کرد یا خیر؟ جالب این است که قربان زاده پیش از این معتقد بود نظات و افشای قراردادها نباید محدود به پرسپولیس و استقلال باشد چون به این شکل فقط این دو باشگاه قربانی می شوند و سایر باشگاه های صنعتی هم باید وارد این چرخه شوند.