به نظر می‌رسد مصدومیت محمد عمری تا بازی حساس و سرنوشت‌ساز پرسپولیس مقابل الدحیل در تهران برطرف خواهد شد.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف النصر عربستان رفت که نیروهای تهاجمی چندانی روی نیمکت این تیم دیده نمی‌شد و تمام تعویض‌های تهاجمی یحیی از جمله باهویی، سورگی و صادقی شرایط و کیفیت خوبی نداشتند و با حضور آنها در زمین وضعیت تیم یحیی بهتر نشد.

جالب اینکه گل‌محمدی در این بازی هم از صادقی سرماخورده هم محمد عمری در فهرست بیست و سه نفره تیمش استفاده کرد و عمری با وجود مصدومیت همسترینگ روی نیمکت حضور داشت.

عمری که دو روز قبل از سفر به عربستان مصدوم شد و شانس حضور در بازی بزرگ مقابل النصر را از دست داد، در صورت آماده بودن می‌توانست به تیمش کمک کند. با توجه به ده نفره شدن زودهنگام النصر و فضاهای خالی‌ای که در دفاع این تیم ایجاد می‌شد حضور یک بازیکن سرعتی با قدرت حمل توپ بالا می‌توانست به پرسپولیس کمک زیادی کند، اما با مصدومیت این بازیکن هم شانس خودنمایی برای او از دست رفتریال هم پرسپولیس یک مهره تاثیرگذار خود در فاز حمله را از دست داد.

با این وجود ساعاتی بعد از بازی با النصر افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام کرد مصدومیت سرلک و عالیشاه جدی نیست و البته عمری هم به بازی با الدحیل خواهد رسید. با این حساب به نظر می‌رسد مصدومییت همسترینگ عمری از درجه خفیف آن بوده و او با کمتر از دو هفته دوری آماده بازی خواهد شد.

دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل سه‌شنبه آینده در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و پرسپولیس با پیروزی در این بازی خانگی شانس زیادی برای صعود به عنوان یکی از سه تیم دوم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.