تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 22:37
کد خبر : 147132

عمری: این نام پرسپولیس است که مهمتر است/فعلا در اختیار کمیته انضباطی

عمری: این نام پرسپولیس است که مهمتر است/فعلا در اختیار کمیته انضباطی

آرمان شرق-گروه ورزش:همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس دارم اما دوست دارم هواداران بداننند که چه چیزی پیش آمد که مجبور به جدایی شدم اما ان شالله در آینده دوباره به پرسپولیس برمی گردم و ان شالله شرایط خوبی را با پرسپولیس تجربه می کنم. هر بازیکنی و هر مربی کوچکتر از پرسپولیس است و این نام پرسپولیس است که مهمتر از هر مساله ای است .

عمری: این نام پرسپولیس است که مهمتر است/فعلا در اختیار کمیته انضباطی

عمری: می‌خواستم با پرسپولیس توافق کنم / درویش بی‌احترامی کرد و نظرم را تغییر دادم

عمری: می‌خواستم با پرسپولیس توافق کنم / درویش بی‌احترامی کرد و نظرم را تغییر دادم

محمد عمری ستاره پرسپولیس از برخورد بد مدیر عامل پرسپولیس با خودش حرف می زند.

روز گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر از این داد که برای ادامه همکاری با محمد عمری در فصل جاری به توافق رسیده است. هرچند که غیبت بازیکن جوان سرخپوشان پایتخت در تمرین امروز، چیزی خلاف اطلاعیه صادر شده را نشان می‌داد. پس از غیبت امروز، اعلام شد محمد عمری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. بازیکن جوان سرخ‌ها در این خصوص مصاحبه‌ای با ایران ورزشی داشته خیلی ناراحت بود و بغض اش ترکید که در ادامه می‌‌خوانیم:

*چرا این همه اخبار ضد و نقیض در رابطه با تو وجود دارد؟!

اولا باید بگویم بر خلاف اخباری که در خصوص من گفته شده بود من هیچ توافقی سه شنبه شب با پرسپولیس نکرده بودم که این موضوع منتشر شده بود !

*اما سایت باشگاه منتشر کرده بود که تو با باشگاه به توافق کامل رسیده ای ؟

نه اصلا چنین بحثی صحت نداد چون من سه شنبه رفته بودم تا در محیطی خوب و آرام با پرسپولیس حرف بزنم اما در حالی که می شد با یک زبان نرم موضوع را حل و فصل کرد به نوعی با من برخورد شد که واقعا ناارحت شدم و تصمیمم را تغییر دادم .

چطور ،مگر چه اتفاقی افتادکه این قدر ناراحت شدی ؟

من به همراه پدرم و برادرم به باشگاه رفتیم .پدرم و برادرم پشت در نشستند اما به هر حال صدای مدیر عامل را با من شنیدند که ایشان بلند با من حرف می زند.بعد از اینکه توافقی هم نشد مدیر عامل تیم به من گفت ،می خواهم نماز بخوانم و بعد هم به جلسه هیات مدیره بروم !

*منظورت این بود که با تو به خوبی رفتار نشد ؟!

بله دقیقا منظورم همین است .من با چند تا از بچه های هم تیمی ام صحبت کرده بودم و آنها هم گفتند در پرسپولیس بمان.به همین دلیل رفتم که شرایط را ببینم اما وقتی مدیر عامل آن گونه با من صحبت کردند دیگر هیچ جای تاملی برای من باقی نماند.

*چرا با پدرت به دیدار مدیر عامل نرفتی ؟

به هر حال صلاح دیدم که خودم بروم و پدرم پشت در بمانند،چون اگر در حضور پدرم چنین حرفی به من زده می شد شاید من هم مجبور به پاسخگویی می شدم.با این وجود من هیچ حرفی نزدم و ناراحت به همراه پدرم و برادرم باشگاه را ترک کردم .

*با اوسمار صحبتی نکردی ؟

چرا با اوسمار هم حرف زدم ایشان هم به من گفتند که می دانم پیشنهاد داری .

*الان صحبتهایی مطرح کرده است که با سر مربی ملوان صحبت کردی و با رقم مالی خوب با انها به توافق رسیده ای ؟

به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد.من هم با آقای تارتار هیچ صحبتی نداشتم اما وقتی مجبور می شوم باید بروم و خدمت سربازی ام را انجام بدهم چه بسا که سرلک هم در  ۲۹ سالگی الان مجبور شده به خدمت برود .

*از آخرین تصمیمت حرف بزن.ضمن اینکه در فوتبال ایران همیشه در آخرین لحظه اوضاع کاملا برمی گردد ؟

بحث بی احترامی که پیش می آید یک جوان واقعا ناراحت و سرخورده می شود .اصلا مگر من غریبه بودم که این گونه با من برخورد شود .همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس دارم اما دوست دارم هواداران بداننند که چه چیزی پیش آمد که مجبور به جدایی شدم اما ان شالله در آینده دوباره به پرسپولیس برمی گردم و ان شالله شرایط خوبی را با پرسپولیس تجربه می کنم. هر بازیکنی و هر مربی کوچکتر از پرسپولیس است و این نام پرسپولیس است که مهمتر از هر مساله ای است .

عمری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت

بازیکن پرسپولیس به دلیل عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسوولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سازمان نظام وظیفه عمومی چندی پیش با در نظر گرفتن مجموعه شرایط در تصمیمی منطقی اعلام کرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر که مشمول شده‌اند می‌توانند تا پایان فصل در اختیار باشگاه‌های خود بمانند. این تصمیم به جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در لیگ برتر کمک می‌کرد. روز گذشته (سه‌شنبه) نیز محمد عمری با حضور در باشگاه جلساتی داشت و او که برای چند سال آینده، تحت قرارداد با باشگاه است در نهایت به صراحت اعلام کرد، تصمیم قطعی دارد که به فعالیت خود در پرسپولیس حداقل تا پایان فصل ادامه دهد و از امروز در تمرینات حضور خواهد داشت. متعاقبا مراتب به اطلاع هواداران و رسانه‌ها رسید.

با این وجود امروز شاهد بودیم وی در ادامه غیبت‌های غیر موجه خود، باردیگر بدون اطلاع و تایید باشگاه و مسوولان تیم و بدون عذر موجه در تمرین حضور نداشت.

طبعا این اقدامات به طور مشخص غیبت در تمرینات، در حکم عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسوولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران پرسپولیس است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در مرحله نخست اقدامات، این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.

همچنین بخش حقوقی باشگاه در حال بررسی دیگر اقدامات قانونی در این مورد و در ارتباط با مناسبات بین باشگاهی است که تحت نظارت و حمایت مقررات ملی و بین المللی فوتبال قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.