تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 8:06
کد خبر : 35103

علت اصلی سقوط هواپیمای آسمان چه بود ؟

آرمان شرق:ما فکر می‌کنیم یخ‌زدگی هواپیما و سایر علل دست به دست هم داده تا هواپیما سقوط کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا نماینده‌ی مردم شیراز در مجلس ‌با اشاره به ورود کمیسیون اصل ۹۰ به تخلفات حوزه‌ی خودرو، سقوط هواپیما و … گفت: علی‌رغم اینکه پرونده‌ی سقوط هواپیماهای قبل از مجلس

آرمان شرق:ما فکر می‌کنیم یخ‌زدگی هواپیما و سایر علل دست به دست هم داده تا هواپیما سقوط کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا نماینده‌ی مردم شیراز در مجلس ‌با اشاره به ورود کمیسیون اصل ۹۰ به تخلفات حوزه‌ی خودرو، سقوط هواپیما و … گفت: علی‌رغم اینکه پرونده‌ی سقوط هواپیماهای قبل از مجلس دهم وجود داشته از نگاه ما آن پرونده‌ها هنوز مفتوح است اما تلاش شد حداقل برای اولین بار یک پرونده(سقوط هواپیمای آسمان) به نتیجه‌ی قطعی و دقیق برسد.

پارسایی تصریح کرد: هیئت بررسی سانحه تلاش داشت که علت سقوط را خطای خلبانی که دیگر زنده نیست تا از خودش دفاع کند، اعلام کنند اما این موضوع با استناد به اسناد و مدارک مورد قبول واقع نشده و ما فکر می‌کنیم یخ‌زدگی هواپیما و سایر علل دست به دست هم داده تا هواپیما سقوط کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که این اظهار نظر شاید موجبات دلخوری خیلی‌ها را فراهم کند اما واقعیت را نباید انکار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.