هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنان نسبت به جذب گزینه نخست تابستانی خود در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیست و سوم است.

جدایی میلاد سرلک و محمد عمری به دلیل گذراندن خدمت سربازی از پرسپولیس قطعی شد تا بار دیگر احتمال مذاکره باشگاه با هافبک لژیونر تیم ملی ایران قوت پیدا کند.

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی ایران که پس از پایان بازی‌های وایله بولد در لیگ برتر دانمارک به ایران سفر کرد تا همراه با ملوان بندر انزلی تمرین کرده و آمادگی خود را حفظ کند همچنان مورد تأیید یحیی گل محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان است.

عزت الهی برای جلوگیری از هرگونه حاشیه‌ای تصمیم گرفت همراه با پرسپولیس تمرین نکند تا مدیران وایله بولد دانمارک را نسبت به انتقال زودتر از موعد خود حساس نکند. او در ابتدای فصل با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شده بود اما باشگاه دانمارکی یک میلیون یورو برای صدور رضایت‌نامه اش خواسته بود که باعث شد سرخ‌ها قید حضور او را بزنند.

عزت اللهی تا پایان فصل جاری با وایله بولد قرارداد دارد اما با توجه به جدایی سرلک و عمری در نیم فصل احتمال می‌رود گل محمدی بار دیگر خواهان جذب این بازیکن شود تا در دور برگشت لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس بازی کند.

عزت اللهی نخستین گزینه جذب در خط میانی پرسپولیس خواهد بود که در شروع لیگ برتر فصل جاری محقق نشد تا مسعود ریگی جانشین او در لیست خرید شده و حالا برای پرسپولیس بازی کند.