تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:40
کد خبر : 149269

عبدالکریم حسن و نمایشی خود در حد و اندازه نامش

عبدالکریم حسن و نمایشی خود در حد و اندازه نامش

آرمان شرق-گروه ورزش:عبدالکریم که در زمان بازی برای السد یکی از برترین بازیکنان این تیم بود و یک بار توپ طلای آسیا را هم تصاحب کند، با فیزیک عالی به خوبی به جنگ رقبا می‌رفت و مرد برنده دوئل‌های یک در مقابل یک بود.او با وجود قد و قامت بالا، همان‌طور که در گذشته و زمان بازی در لیگ ستارگان دیده بودیم، بازیکنی خوش تکنیک نشان داد که لب خط می‌تواند توپ را کنترل کند.

عبدالکریم حسن و نمایشی خود در حد و اندازه نامش

چپ پرسپولیس، در حد توپ طلای سال آسیا

به گزارش “ورزش سه”، عبدالکریم حسن در سومین بازی نیم فصل نیز فیکس بازی نکرد اما مصدومیت علی نعمتی، فرصت بازی را به او داد. البته دقایقی پیش از آن مشخص شده بود که علی نعمتی به دلیل محرومیت یک بازی از ترکیب پرسپولیس دور خواهد بود و عبدالکریم مقابل فولاد قطعا فیکس بازی خواهد کرد.

ورود عبدالکریم به زمین، انرژی خاصی را به سمت چپ سرخپوشان تزریق کرد. او با تسلط عالی بر توپ، سر بالا بازی می‌کرد و تلاش داشت تا توپ را هرچه سریع‌تر به خط حمله منتقل کند.

عبدالکریم که در زمان بازی برای السد یکی از برترین بازیکنان این تیم بود و یک بار توپ طلای آسیا را هم تصاحب کند، با فیزیک عالی به خوبی به جنگ رقبا می‌رفت و مرد برنده دوئل‌های یک در مقابل یک بود.

او با وجود قد و قامت بالا، همان‌طور که در گذشته و زمان بازی در لیگ ستارگان دیده بودیم، بازیکنی خوش تکنیک نشان داد که لب خط می‌تواند توپ را کنترل کند.

همچنین نکته جالب در مورد حسن این است که از قدرت ارسال خوبی برخوردار است و این مشخصه‌ای است که او را از علی نعمتی جدا و تبدیل به مدافع چپ خاص پرسپولیس می‌کند.

حالا پرسپولیس برای دیدار دربی این بازیکن بین المللی را در اختیار خواهد داشت و با آمادگی‌ای که او نشان داده، به نظر سمت راست خط دفاعی استقلال باید شب سختی را انتظار بکشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.