تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 8:19
کد خبر : 138360

شرایط خاص SR7 پرسپولیس مقابل CR7

شرایط خاص SR7 پرسپولیس مقابل CR7

آرمان شرق-گروه ورزش:حالا پرسپولیس تمریناتش را برای بازی النصر آغاز کرده و شاید از حالا حدس زدن ترکیب پرسپولیس کار ساده‌ای نباشد، اما منطقی است اگر یحیی تیمش را با دو هافبک دفاعی مقابل تیم پرمهره النصر آرایش کند و بنابراین شماره هفت قرمزها باید از روی نیمکت بازی مقابل یاران رونالدو را آغاز کند‌.

شرایط خاص SR7 پرسپولیس مقابل CR7

شرایط خاص SR7 پرسپولیس مقابل CR7

به گزارش “ورزش سه”، شاید نیمکت‌نشین شدن سروش رفیعی بلافاصله بعد از گل به خودی عجیب مقابل ذوب آهن، تصمیم سخت‌گیرانه‌ای از سوی یحیی بود، اما سرمربی سرخ‌ها در همان بازی بین دو نیمه رفیعی را بیرون کشید و در بازی بعدی مقابل فولاد نیز به او بازی نرسید.

رفیعی با توجه به نمایش‌های سزاوارانه‌اش در ده بازی آخر پرسپولیس در فصل پیش که منجر به دبل قهرمانی قرمزها شد و همچنین شروع خوب در دو بازی اول این فصل حتی خود را نزدیک به دعوت به تیم ملی می‌دید، اما یک پاس رو به عقب عجیب و زدن تک گل این فصل به پرسپولیس همه چیز را برایش تغییر داد‌.

حالا پرسپولیس تمریناتش را برای بازی النصر آغاز کرده و شاید از حالا حدس زدن ترکیب پرسپولیس کار ساده‌ای نباشد، اما منطقی است اگر یحیی تیمش را با دو هافبک دفاعی مقابل تیم پرمهره النصر آرایش کند و بنابراین شماره هفت قرمزها باید از روی نیمکت بازی مقابل یاران رونالدو را آغاز کند‌.

البته سروش همچنان فرصت زیادی دارد که خود را با توجه به آمادگی‌اش به ترکیب اصلی تحمیل کند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در اردوی پرسپولیس رخ خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.