تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 8:27
کد خبر : 146465

شرایط جدید کسب امتیاز در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

شرایط جدید کسب امتیاز در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

آرمان شرق-گروه اقتصاد:در جریان جشنواره بزرگ «کارت جادویی» بانک تجارت کماکان، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده‌ در حساب‌های مشتریان در هر روز، یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و مشتریان این بانک می‌توانند با افزایش پس‌انداز در حساب، شانس برنده شدن خود را افزایش دهند. جشنواره‌ای که در جریان آن، با انجام قرعه‌کشی‌های دو هفته یک بار، جوایز ارزشمندی شامل ۱۰ کارت طلایی تجارت هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال و چندین جایزه میلیونی دیگر به افرادی که از کارت این بانک استفاده می‌کنند، اهداء می‌شود.

شرایط جدید کسب امتیاز در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

به پاس ارج نهادن به همراهی مشتریان عزیز در جشنواره «کارت جادویی» بانک تجارت، از ابتدای دی ماه سال جاری تا اسفند ماه، تراکنش‌های واریزی نیز مشمول کسب امتیاز می‌شوند.

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با اعمال تغییراتی در ساختار جشنواره «کارت جادویی» فرصت را برای حضور بیشتر مشتریان فراهم کرده است. با این تغییرات هر تراکنش واریزی، معادل ۶ برابر تراکنش برداشت که ۱۰ امتیاز دارد، امتیاز خواهد داشت؛ به عبارت دیگر، ۶۰ امتیاز! توجه به این نکته حائز اهمیت است که حداقل میانگین حساب مشتری در هر دوره قرعه‌کشی، جهت حضور در قرعه‌کشی همان دوره باید بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که مشتریانی که به‌جای کارت از طریق همراه‌بانک خود استفاده کنند ۱۵ امتیاز دریافت خواهند کرد.

از امتیاز روزانه غافل نشوید

در جریان جشنواره بزرگ «کارت جادویی» بانک تجارت کماکان، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده‌ در حساب‌های مشتریان در هر روز، یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و مشتریان این بانک می‌توانند با افزایش پس‌انداز در حساب، شانس برنده شدن خود را افزایش دهند. جشنواره‌ای که در جریان آن، با انجام قرعه‌کشی‌های دو هفته یک بار، جوایز ارزشمندی شامل ۱۰ کارت طلایی تجارت هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال و چندین جایزه میلیونی دیگر به افرادی که از کارت این بانک استفاده می‌کنند، اهداء می‌شود. این در حالی است که به منظور بهره‌مندی مشتریان سراسر کشور از این طرح، قرعه‌کشی‌ها به‌صورت استانی برگزار می‌شود؛ به عبارت دیگر برنده جایزه از میان مشتریان هر استان انتخاب خواهد شد.

آن دسته از هموطنان که مشتری بانک تجارت نیستند و تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند با نصب اپلیکیشن باجت تجارت از بازار یا https://mybajet.ir به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعبه، حساب خود را در بانک تجارت افتتاح کرده و کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

آخرین اخبار، زمان‌های قرعه‌کشی و نتایج برندگان استانی در سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت اطلاع‌رسانی می‌شود و امتیازات کسب شده مشتریان در هر دوره نیز از طریق صفحه مخصوص جشنواره کارت جادویی در باشگاه مشتریان بانک تجارت قابل مشاهده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.