تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 7:04
کد خبر : 145140

سوقصد علیه بایدن!

سوقصد علیه بایدن!

آرمان شرق-گروه بین الملل:لحظاتی پس از اینکه رئیس جمهور به سوال خبرنگاران پاسخ داد، ناگهان یک خودروی سدان نقره ‌ای‌ رنگ  با شماره پلاک دلاور به خودروی شاسی بلندی برخورد کرد که به نظر می ‌رسید از کاروان رئیس جمهوری محافظت می‌کرد.خبرنگاران صدای برخورد شدیدی شنیدند و جو بایدن را دیدند که با حالتی متعجب هم چنان در بیرون خودرویش ایستاده بود.

سوقصد علیه بایدن!

آرمان امروز-سرویس بین الملل: در حالی که جو و جیل بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و بانوی اول این کشور، یکشنبه شب در حال خروج از یک ستاد انتخاباتی در «ایالت دلاِور» بودند، خودرویی به یک ماشین شاسی بلند پارک شده که از کاروان خودرویی آقای جو بایدن محافظت می‌کرد، برخورد کرد.

نه رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و نه بانوی اول این کشور آسیبی ندیدند.

این نقض امنیتی درست چند دقیقه بعد از ساعت ۸ شب به وقت محلی و در لحظه ‌ای که آقا و خانم بایدن در حال ترک ستاد مرکزی «بایدن و هریس» در شهر ویلمینگتون بودند، اتفاق افتاد.

با این وجود بانوی اول ایالات متحده آمریکا تعطیلات کریسمس را به خبرنگاران تبریک گفت و سوار خودروی ریاست جمهوری شد.

لحظاتی پس از اینکه رئیس جمهور به سوال خبرنگاران پاسخ داد، ناگهان یک خودروی سدان نقره ‌ای‌ رنگ  با شماره پلاک دلاور به خودروی شاسی بلندی برخورد کرد که به نظر می ‌رسید از کاروان رئیس جمهوری محافظت می‌کرد.

خبرنگاران صدای برخورد شدیدی شنیدند و جو بایدن را دیدند که با حالتی متعجب هم چنان در بیرون خودرویش ایستاده بود.

ماموران امنیتی به سرعت اطراف این خودروی سدان را احاطه کردند و اسلحه‌ های خود را بر روی راننده که دستانش را بالا برده بود، کشیدند. در همین حال، خبرنگارن نیز به سمت خودروهای خود مشایعت شدند.

در نهایت آقای بایدن نیز سوار خودرو شد و کاروان همراه وی در ساعت ۲۰:۰۹ به وقت محلی ایالات متحده آمریکا صحنه را ترک کرد و ۱۱ دقیقه بعد به اقامتگاه خود رسید.

هیچ جزییات دیگری در دسترس نیست و سرویس مخفی آمریکا نیز هنوز اظهار نظری در این رابطه نداشته است.

بااین وجود برخی منابع این اتفاق را یک سوقصد و برخی نیز آن را یک خرابکاری عمدی توصیف کردند اما به صورت رسمی اطلاعی در این رابطه منتشر نشده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.