تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 10:27
کد خبر : 108319

زنگ خطر در اردوی قرمزها

زنگ خطر در اردوی قرمزها

آرمان شرق-گروه ورزش: اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال پرسپولیس را به عنوان یکی از مدعیان جدی فصل بعد می‌دانند. این در حالی است که به دلیل مشکلات این تیم در خط حمله گروهی بر این باورند که گل محمدی برای رقابت با استقلال، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان باید فکری برای حل این موضوع کند.

آرمان شرق-گروه ورزش: اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال پرسپولیس را به عنوان یکی از مدعیان جدی فصل بعد می‌دانند. این در حالی است که به دلیل مشکلات این تیم در خط حمله گروهی بر این باورند که گل محمدی برای رقابت با استقلال، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان باید فکری برای حل این موضوع کند.

زنگ خطر در اردوی قرمزها

روزنامه آرمان امروز نوشت:سورپرایز گل محمدی برای ترکیب پرسپولیس در فصل جدید چه خواهد بود؟ این سوالی است که امروز به آن پاسخ می دهیم

پرسپولیس از جمله تیم هایی است که قصد دارد اسب خود را برای فتح لیگ بیست و دوم زین کند. آنها شروعی طوفانی در نقل و انتقالات داشتند و در روزهایی که استقلال و سپاهان به دلیل نداشتن سرمربی هیچ فعالیت خاصی نداشتند و اتفاقا یکی دو مهره نیز از دست دادند، این پرسپولیس بود که ستاره های لیگ را یکی پس از دیگری جذب نمود تا روزهای شلوغی را تجربه کند. اما به یکباره موتور قرمزها خاموش شد و با آمدن ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو به ایران ورق نقل و انتقالات کاملا برعکس شد.
با این حال اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال پرسپولیس را به عنوان یکی از مدعیان جدی فصل بعد می‌دانند. این در حالی است که به دلیل مشکلات این تیم در خط حمله گروهی بر این باورند که گل محمدی برای رقابت با استقلال، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان باید فکری برای حل این موضوع کند.
زنگ خطر برای یحیی
پرسپولیسی ها که قصد داشتند مانند رقیب سنتی خود در ترکیه اردو بزنند موفق به انجام این کار نشدند تا نهایتا با برگزاری اردوی داخلی خود را برای فصل جدید آماده کنند. برتری مقابل امیدهای پرسپولیس و پس از آن مقابل شاگردان مجتبی حسینی در پیکان، قرمزها را امیدوار کرد اما توقف عجیب سه بر سه مقابل نساجی که اولین تجربه سرمربیگری حمید مطهری است، باعث شد زنگ هشدار در اردوی پرسپولیس به صدا دربیاید. چرا که عملکرد ضعیف خط دفاعی و دروازه بان و همچنین نواقص مشهود در خط حمله کیفیت تیم یحیی را زیر سوال برد. این در حالی است که آنها خیلی زود لقب «کهکشانی» را به نام خود ثبت کرده بودند.
بلاتکلیفی مهاجم جنجالی
شرزود تمیروف که فصل پیش با نظر یحیی گل محمدی به ایران آمد، نتوانست انتظارات این مربی و هواداران را برآورده کند و اگر فقط چند دقیقه بازی او را دیده باشید سطح کیفیت این بازیکن بر شما پوشیده نیست. با این حال او در پرسپولیس ماند چرا که یحیی گل محمدی ناچار به این امر شد. دلیلش نیز مشخص است؛ ناکامی در جذب مهاجم. به همین علت بود که با جدایی مهدی عبدی نیز مخالفت شد.
در حال حاضر تمام داشته های پرسپولیس در خط حمله به تمیروف، عبدی و پاکدل ختم می‌شود و مشخص نیست در نهایت چه اتفاقی برای این بخش از ترکیب قرمزهای تهرانی رقم خواهد خورد.
البته از این نکته نیز نباید غافل شد که با همه این مباحث، هنوز ادامه همکاری تمیروف با پرسپولیس قطعی نیست. گل محمدی بر حسب ناچاری فعلا اجازه جدایی به او نداده است. در تمرینات و اردوی پرسپولیس نیز شرزود تمیروف تنها بازیکنی که است که بر خلاف سایرین پیراهنش شماره ندارد و مخفف نامش نیز درج نشده است!

جوانان به خط شدند
در فصلی که گذشت یکی از انتقاداتی که متوجه گل محمدی وارد شد عدم اعتقاد او به جوانان بود. البته امسال هم میانگین سنی پرسپولیس بالا رفته منتها یحیی قدمی برداشته که نشانه هایی از تغییر رویه احتمالی او را در پی دارد. این روزها در تمرینات پرسپولیس بازیکنانی جوان و کم نام و نشان حضور دارند که اگر شرایط برایشان خوب بچرخد بعید نیست که به سورپرایزهای فصل بعد تبدیل شوند.
تزریق تدریجی عناصر جوان به ترکیب پرسپولیس یکی از برنامه های یحیی گل محمدی است چرا که او نه تنها این بازیکنان کم سن و سال را به خط کرده بلکه با آنها جلسات خصوصی نیز برگزار می‌کند.
همانطور که ذکر شد پرونده اردوی خارجی پرسپولیس بسته شده و آنها تا شروع لیگ دو یا سه بازی دوستانه دیگر با تیم های لیگ برتری انجام خواهند داد تا سرمربی این تیم به ترکیب مدنظرش برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.