تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 16:00
کد خبر : 141128

رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان با یک سورپرایز

رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان با یک سورپرایز

آرمان شرق-گروه ورزش:وحید امیری، میلاد سرلک و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ غایب هستند و یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز با مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داده‌اند. مهدی ترابی نیز که یک ماه پیش از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود در این بازی نیز در ترکیب اصلی حضور ندارد.

رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان با یک سورپرایز

رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی مقابل پیکان در قزوین به میدان می‌رود که اوضاع اسکواد سرخ‌ها با مصدومیت‌ ستاره‌ها اورژانسی شده است!

وحید امیری، میلاد سرلک و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ غایب هستند و یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز با مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داده‌اند. مهدی ترابی نیز که یک ماه پیش از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود در این بازی نیز در ترکیب اصلی حضور ندارد.

در چارچوب دروازه مطابق انتظار علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. اگرچه این گلر دو روز پیش مقابل قطر بازی کرده بود و با پرسپولیس تمرین نداشت اما یحیی ترجیح داد در پست دروازه ریسک نکند.

دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی به ترتیب مدافع راست و چپ پرسپولیسی‌ها هستند. در این بازی برای نخستین بار در این فصل زوج گولسیانی-فرجی در قلب خط دفاعی بازی می‌کنند و یحیی به حسین کنعانی استراحت داده است.

1937680

در غیاب میلاد سرلک، مسعود ریگی تک هافبک دفاعی ترکیب اصلی است و سروش رفیعی در خط هافبک وظیفه بازیسازی را برعهده دارد. سعید صادقی نیز وینگر سرخ‌هاست و میلاد سورگی، بازیکن آکادمی پرسپولیس برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته است. سورگی در دو بازی بزرگ تراکتور و الدحیل مهره تعویضی گل‌محمدی بود.

در خط حمله پرسپولیس محمد عمری نقش مهاجم سایه را ایفا می‌کند و شهاب زاهدی نیز فوروارد نوک ترکیب این تیم است. زاهدی که در بازی قبلی گلزنی کرده بود امیدوار به تکرار این روند است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:
علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سورگی، محمد عمری و شهاب زاهدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.