تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 16:57
کد خبر : 145983

رسمی / ترکیب پرسپولیس برای دیدار با مس

رسمی / ترکیب پرسپولیس برای دیدار با مس

آرمان شرق-گروهخ ورزش:یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش مقابل مس رفسنجان را نسبت به بازی قبلی تغییر نداد.

رسمی / ترکیب پرسپولیس برای دیدار با مس

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با مس اعلام شد

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در چهارچوب بازی هفته پانزدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه شهدای مس میهمان مس رفسنجان است.

یحیی ‌گل‌محمدی در این مسابقه علی نعمتی را پس از یک جلسه محرومیت روی نیمکت نشانده و میلاد سرلک نیز همچنان درگیر مصدومیت است تا به این ترتیب از شرایط بازی دور باشد. یاسین سلمانی، پورعلی‌گنجی و وحید امیری نیز بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت نیم فصل اول را به‌طور کامل از دست دادند.

نکته مهم اینکه یحیی گل‌محمدی همان ترکیب بازی قبلی برابر نساجی را دوباره به زمین فرستاده است.

در چهارچوب دروازه پرسپولیس مانند همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. او که در هفته‌ گذشته موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد حالا در پی ثبت هشتمین کلین‌شیت فصل خود پیش از تعطیلات لیگ است.

با توجه به نیمکت‌نشینی حسین کنعانی و غیبت او در سومین دیدار متوالی، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی همانند بازی‌های قبلی در قلب خط دفاعی بازی خواهند کرد. در پست دفاع چپ محمد مهدی احمدی جوان برای دومین‌بار در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و به علی نعمتی ترجیح داده شده است. مدافع راست پرسپولیس نیز همانند بازی‌های قبلی دانیال اسماعیلی‌فر است.

1970698

در خط هافبک پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی بار دیگر سینا اسدبیگی جوان را در ترکیب اصلی قرار داده است تا مسعود ریگی نیمکت نشین باشد. سروش رفیعی نیز کمی جلوتر از او به عنوان بازی‌ساز کار خواهد کرد.

سعید صادقی و مهدی ترابی همانند بازی‌های گذشته وینگرهای پرسپولیس هستند. هواداران پرسپولیس از این دو بازیکن انتظار بیشتری دارند.

در خط حمله سرخ‌ها امید عالیشاه به عنوان بازیکن سرعتی و مهاجم سایه کار می‌کند و در نوک خط حمله برترین گلزن قرمزها یعنی شهاب زاهدی بازی می‌کند و در غیاب نبیل باهویی، او بازهم تک مهاجم لیست پرسپولیس است.
پرسپولیس علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمد‌مهدی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسد‌بیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.