تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 9:57
کد خبر : 128530

ذوالفقارنسب: برد پرسپولیس در داربی بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش داشت

ذوالفقارنسب: برد پرسپولیس در داربی بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش داشت

آرمان شرق-گروه ورزش:در گذشته می‌گفتند بازی استقلال و پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش دارد، به نظر من این دیدار یکی از روزهای خوب مدیریت فنی پرسپولیس بود و در مقابل حریف دیرینه خود که شناخت کامل به آن داشت عملکرد موفق‌تری داشت.

ذوالفقارنسب: برد پرسپولیس در داربی بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش داشت

ذوالفقارنسب: کادر فنی پرسپولیس در داربی خوب عمل کرد/ آل‌کثیر به حاشیه‌ها توجه نکند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بازی استقلال و پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش دارد که پرسپولیس با مدیریت فنی خوب کادر فنی توانست این دیدار را به نفع خود به پایان برساند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که کارشناسان معتقدند یحیی گل‌محمدی در تفکرات تاکتیکی خود ساپینتو و استقلال را به خوبی آنالیز و شکست داد نظر شما در این خصوص چیست؟ اظهار کرد: هر دو تیم در لیگ امسال تا امروز عملکرد خیلی خوبی داشتند؛ البته یکسری نارضایتی‌ها از سوی هواداران برای هر دو تیم وجود داشت که برای رفع آن پرسپولیس باید برنده دیدار داربی می‌شد که به اعتقاد من پیروزی در این بازی بیش از ۵ امتیاز ارزش داشت.

وی گفت: در این دیدار پرسپولیس در خط حمله، دفاع و میانی یک بازی خیلی خوب انجام داد و با برنامه توانست تیم استقلال را کنترل کند و در نهایت شکست دهد. در حقیقت یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل، بازی داربی بود.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال درباره حضور آل کثیر از نیمه دوم بازی، خاطرنشان کرد: این بازیکن دو سال پیش تجربه‌ای کسب کرد که عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی در جریان بازی از خود نشان داد. در داربی برگشت، او کاملا مثبت و برای تیم اثرگذار بود. اگر این بازیکن به حواشی توجه نکند و تمرکزش را معطوف فوتبال کند در آینده می‌تواند بازیکن خوبی باشد.

ذوالفقار نسب همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تاکتیک گل محمدی برای حفظ تک گل بازی منطقی بود؟ خاطرنشان کرد: در این دیدار کادر فنی هدایت تیم را خیلی خوب اجرا کرد به موقع زوایا را در زمین می‌بستند و در زمان‌های مناسب از پاس‌های بلند و خط دفاعی حریف استفاده می‌کردند و تحلیل خوب و مناسب از حریف داشتند. اگر نیاز بود موقعیت‌های بیشتری برای پرسپولیس ایجاد شود قطعا کادر فنی تصمیم دیگری می‌گرفت.

وی در خصوص این پرسش که آیا برد پرسپولیس برابر استقلال می‌تواند مسیر قهرمانی را عوض کند و منجر به افزایش روحیه پرسپولیس شود؟ گفت: در گذشته می‌گفتند بازی استقلال و پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش دارد، به نظر من این دیدار یکی از روزهای خوب مدیریت فنی پرسپولیس بود و در مقابل حریف دیرینه خود که شناخت کامل به آن داشت عملکرد موفق‌تری داشت.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که غیبت مهاجمان خارجی پرسپولیس در داربی به معنای جدایی آنها از این تیم در انتهای فصل است؟ افزود: به آن معنا نیست؛ در بازی پرسپولیس و استقلال همیشه بازیکنان توجیه شده وارد زمین می‌شوند. شاید تشخیص کادر فنی این طور بوده که بازیکنان خارجی تیم در این دیدار حضور نداشته باشند زیرا یک بازی برابر استقلال ارزش چند بازی برای بازیکنان پرسپولیس دارد. اثربخشی این بازی به حدی از نگاه رسانه و هواداران بالاست که هیج بازیکنی دوست ندارد این دیدار را از دست بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.