باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه‌ای، از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست و تقاضای لغو محرومیت هواداران را در اولین دیدار گروهی مسابقات لیگ قهرمانان نمود.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در بیانیه این باشگاه آمده است؛
پیش از هر چیز، باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا، وزارت امور خارجه و فدراسیون فوتبال ایران در خصوص همکاری‌ها و اقدامات لازم در زمینه لغو برگزاری دیدارهای خانگی در زمین بی طرف و مجوز برگزاری مسابقات خانگی به فدراسیون های ایران عربستان داشته باشیم.

بر همین اساس، با توجه به استقبال و حضور پر شور هواداران پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا طی دوره‌های گذشته و در حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و ریاست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و افزایش سطح و کلاس بازیهای آسیایی مخصوصا در دیدار حساس و مهم دو مدعی فینال لیگ قهرمانان آسیا، بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان که نماینده سعودی از چهره های جهانی فوتبال نیز سود می برد، حضور پر شور هواداران می تواند رونق و جذابیت این بازی را دو چندان سازد.

دیدار پرسپولیس و النصر در ورزشگاه خالی نه تنها ارزش و عملکرد دو تیم بلکه سطح اهمیت و وقار فوتبال آسیا را کمرنگ جلوه می دهد.
بی شک، دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان، رقابتی بین‌المللی در سطح قاره آسیا خواهد بود چرا که نباید بزرگترین غایب این رقابت حساس، هواداران پر شور دو تیم باشند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با مساعدت خود در انجام بازیهای دو کشور در خانه، بر حساسیت این رقابت ها افزود و جا دارد با همکاری مضاعف، اجازه حضور هواداران را در این بازی فوق حرفه ای صادر نماید. چرا که این بازی مهم و زیبا می تواند ویترین زیبایی از فوتبال آسیا را برای جهان به نمایش بگذارد.

امیدواریم با هماهنگی و همکاری بیشتر، رشد و توسعه فوتبال آسیا را شاهد باشیم و برای بهبود هر چه بیشتر آن تلاش کنیم تا هواداران فوتبال آسیا از این رقابت های بین المللی بیشتر لذت ببرند.