تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 15:21
کد خبر : 35195

دستگیری سارقان حرفه ای در خراسان

آرمان شرق: دو سارق حرفه ای در بجنورد بازداشت شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از مهر سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با اشاره

آرمان شرق: دو سارق حرفه ای در بجنورد بازداشت شدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از مهر سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: خوشبختانه با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی جان برکفان نظم و امنیت در نهایت ظرف مدت کوتاهی محل اختفای سارقان شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی یاد آور شد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و با اقتدار تمام در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دو سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

مظاهری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: سرقت از اماکن خصوصی، کیف قاپی، داخل خودرو، منزل و سایر از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.