تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 9:46
کد خبر : 125501

حمید درخشان: عمری ستاره پرسپولیس بود

حمید درخشان: عمری ستاره پرسپولیس بود

آرمان شرق-گروه ورزش:محمد عمری با دوندگی و انگیزه بالایی که دارد، با یک گل و یک پاس گل ستاره پرسپولیس در تبریز بود و نشان داد یحیی و همکارانش بی دلیل به او اعتماد نکرده اند و این بازیکن جوان و با انگیزه می تواند یکی از موثرترین بازیکنان تیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی در این فصل به کار خود در جمع سرخ پوشان ادامه دهد.

حمید درخشان: عمری ستاره پرسپولیس بود

حمید درخشان: عمری ستاره پرسپولیس در تبریز بود/ سرمربی تراکتور دیگر نگران پنالتی‌های تیمش نباشد

سرمربی سال‌های گذشته پرسپولیس از دیدار این تیم در تبریز ارزیابی ویژه‌ای داشت.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در تبریز اظهار داشت: پرسپولیس بازی مهم و سرنوشت سازی را با برد به پایان رساند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری باقی بماند.

وی در خصوص روند سرخ‌پوشان در این دیدار تاکید کرد: پرسپولیس در نیمه اول بازی خوب و حساب شده ای را از خود به نمایش گذاشت و با بستن راه های نفوذ و نقاط قوت تراکتور به خوبی بازی را اداره کرد و موفق شد دو گل ارزشمند را در نیمه اول به ثمر برساند اما در نیمه دوم روند کاری پرسپولیس با افت نسبی روبرو شد.

پیشکسوت قرمزها افزود: انتظار داشتیم تیم پرسپولیس در نیمه دوم ادامه روند کاری اش را شبیه نیمه اول ادامه داده و اجازه بازی سازی و طراحی حملات را به تراکتور ندهد اما به نظر می رسید حفظ نتیجه بازی اصلی ترین هدف پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم بود و برای این هدف به دفاع مطلق روی آوردند که این مسئله باعث شد شکل بازی پرسپولیس در نیمه دوم شکل متفاوتی در مقایسه با نیمه اول باشد.

سرمربی سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: با این وجود پرسپولیس بعد از گل دوم روحیه اش را نباخت و توانست شرایط بازی را به سود خود تغییر دهد. به نظر من شاید اگر تعویض های پرسپولیس زودتر انجام می شد فرصت جبران برای تراکتوری ها در نیمه دوم به وجود نمی‌آمد و پیروزی کم دردسرتری را در این دیدار برای پرسپولیس شاهد بودیم. با تمام این اوصاف بهترین اتفاق این بازی پیروزی پرسپولیس با گل دیرهنگام وحدت هنانوف بود که باعث شد تیم پرسپولیس سه امتیاز مهمی را به دست آورده و در شرایطی که سپاهان هم به عنوان جدیدترین رقیب پرسپولیس در صدرنشینی به پیروزی رسیده بود، پرسپولیس نیز امتیاز از دست نداده و شرایط روحی و روانی را برای سرخ پوشان برای ادامه کورس و جنگ قهرمانی فراهم آید.

حمید درخشان اشاره‌ای به صحبت‌های کادر فنی تراکتور قبل از این دیدار در مورد داوری‌ها برای تراکتور داشت و در این مورد به خبرنگار برنا گفت: در طول این فصل خیلی از کارشناسان داوری به این جمع‌بندی رسیدند که پرسپولیس هم از داوری و اشتباهات آن در بازی های زیاد متضرر شده است. با این وجود نمی‌دانم پاکو خمز، سرمربی محترم تراکتور برچه اساس این صحبت‌ها را قبل از این بازی مطرح کرد! این در حالی بود که در این بازی در موقعیتی که شک و شبهه زیادی در آن بود یک پنالتی برای تراکتور گرفته شد و داور به اشتباه علیه پرسپولیس در این صحنه سوت زد اما دیدید که پرسپولیسی ها بدون کوچکترین اعتراض و یا ایجاد تشنج در زمین به تصمیم داور احترام گذاشتند و نشان دادند هیچ وقت دنبال بهانه جویی نیستند. به هرحال این پنالتی این سود را برای تراکتور داشت که  کادر فنی تراکتور  دیگر نگران نگرفتن پنالتی های تیمش نباشد!

سرمربی سابق قرمزهای پایتخت با تمجید از عملکرد خوب محمد عمری در این دیدار تصریح کرد: در این بازی اکثر بازیکنان شرح وظایف خود را به خوبی انجام دادند و کمترین اشتباه ممکن را در طول بازی داشتند اما به نظر من محمد عمری با دوندگی و انگیزه بالایی که دارد، با یک گل و یک پاس گل ستاره پرسپولیس در تبریز بود و نشان داد یحیی و همکارانش بی دلیل به او اعتماد نکرده اند و این بازیکن جوان و با انگیزه می تواند یکی از موثرترین بازیکنان تیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی در این فصل به کار خود در جمع سرخ پوشان ادامه دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.