تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 9:34
کد خبر : 133016

جواد نکونام ۷ بازیکن استقلال را در فهرست خروج گذاشت

جواد نکونام ۷ بازیکن استقلال را در فهرست خروج گذاشت

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی جدید استقلال به زودی لیست بازیکنانی را که به آن‌ها برای فصل آینده نیاز ندارد به باشگاه ارائه خواهد کرد. جواد نکونام، سرمربی جدید استقلال در نشست خبری بعد از امضای قرارداد خود گفت که با تمام توان برای این تیم کار می‌کند. وی برای اجرای برنامه‌های خود در استقلال ناچار به خط کشیدن روی نام بعضی بازیکنان فصل گذشته است.

جواد نکونام ۷ بازیکن استقلال را در فهرست خروج گذاشت

سرمربی جدید استقلال به زودی لیست بازیکنانی را که به آن‌ها برای فصل آینده نیاز ندارد به باشگاه ارائه خواهد کرد.

جواد نکونام، سرمربی جدید استقلال در نشست خبری بعد از امضای قرارداد خود گفت که با تمام توان برای این تیم کار می‌کند. وی برای اجرای برنامه‌های خود در استقلال ناچار به خط کشیدن روی نام بعضی بازیکنان فصل گذشته است.

سجاد شهباززاده: او فصل گذشته با وجود اینکه با سر و صدای زیادی به جمع آبی پوشان بازگشت نتوانست در پازل تاکتیکی ساپینتو جا بگیرد. در فصلی که تنها یک گل به ثمر رساند در بازی نساجی موقعیت سوزی بد موقعی داشت تا از همانجا رویای قهرمانی استقلال رو به زوال برود.

زبیر نیک نفس: نیک نفس با نکونام رابطه بسیار خوبی دارد و در گذشته در فوتبال با هم همکاری داشتند، اما بعد از جذب ریگی و حضور چشمی و مهدی‌پور فرصت زیادی به این بازیکن نمی‌رسد. او از لیست خارج می‌شود تا یک جای خالی باز شود.

امید حامدی‌فر: این بازیکن که فصل گذشته از صنعت نفت آبادان جذب شده بود به دلیل تراکم بازیکنان در پست هافبک دفاعی فرصت چندانی برای بازی نداشت. او این فصل در لیست خروج قرار گرفته است.

عارف غلامی: این مدافع در چند فصل اخیر با مدیران استقلال، اختلاف نظر جدی داشته است. علاوه بر این موضوع سبک کاری وی با خواسته‌های تاکتیکی نکونام همخوانی ندارد. در صورت جذب عارف آقاسی، غلامی به درب خروجی باشگاه استقلال نزدیک‌تر می‌شود.

آرمان رمضانی: این بازیکن که سابقه بازی در پرسپولیس را هم داشته، هیچگاه کیفیتی در حد این دو تیم نداشته است. این بازیکن همانند شهباززاده در لیست نکونام جایی ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

جعفر سلمانی: از آنجایی که در لیست ورودی نکونام دو مدافع برای سمت چپ دیده می‌شد، مشخص بود که او قصد ندارد با یکی از مدافعان چپ سابق کار کند؛ قرعه به نام سلمانی نوشته شده است. اگر چه او بازیکن کم حاشیه‌ای است، ولی مراتب از نظر کیفیت مورد تایید سرمربی تازه وارد استقلال نیست.

مهدی مهدی‌پور: یکی از بازیکنان بزرگی که در لیست خروج نکونام قرار گرفته مهدی مهدی‌پور است. او فصل گذشته هفته‌های زیادی را با مصدومیت پشت سر گذاشت. به نظر می‌رسد نکونام بیشتر به هافبک‌های تخریبی معتقد است تا بازیکنانی مانند مهدی‌پور که در امر بازی‌سازی و شدت بخشیدن به روند هجومی تیم فعال هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.