تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 5:56
کد خبر : 137597

جهش سپاهان و سقوط استقلال و پرسپولیس

جهش سپاهان و سقوط استقلال و پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:در پایان سومین هفته از بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر صدرنشین یک قدم از تعقیب کنندگانش جلو زد و دو تیم استقلال و پرسپولیس هم در جدول سقوط کردند.

جهش سپاهان و سقوط استقلال و پرسپولیس

جهش سپاهان و سقوط استقلال و پرسپولیس/حرکت چراغ خاموش یک یونانی

به گزارش خبرنگار مهر، سومین هفته از رقابتهای لیگ برتر با اتفاقات ریز و درشتی همراه بود که مهمترین آن جدا شدن سپاهان از دو تعقیب کننده اش و جابجایی قعرنشین بود. استقلال و پرسپولیس هم جزو ناکامان این هفته بودند که سهم پرسپولیس در این ناکامی بیشتر است.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته سپاهان در اصفهان با یک گل استقلال را شکست داد که البته برخی از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند قبل از این که توپ به دست مدافع استقلال بخورد و داور اعلام ضربه پنالتی کند، مهاجم زردپوشان روی مدافع آبی‌ها مرتبک خطا شده و این پنالتی نباید گرفته می‌شد.

با این حال سپاهان بازی را برد و با توجه به توقف پرسپولیس برابر ذوب آهن به تنها تیمی تبدیل شد که تمام امتیازات سه بازی اول را گرفته است و حالا به تنهایی در صدر جدول قرار دارد. دو تعقیب کننده این تیم هم به رده‌های سوم و چهارم سقوط کردند.

جهش سپاهان و سقوط استقلال و پرسپولیس/حرکت چراغ خاموش یک یونانی

اما گل گهر سیرجان که این فصل از سرمربی یونانی سود می‌برد برابر نساجی به پیروزی رسید و چراغ خاموش خود را به بالای جدول رساند و حالا تیم دوم است و جای پرسپولیس را در این رده گرفته است.

در قعرجدول هم شمس آذر با پیروزی ارزشمندی که برابر مس در رفسنجان به دست آورد از امتیاز منفی خارج شد و روند امتیازگیری مثبت خود را شروع کرد. این تیم استقلال خوزستان را به جای خودش راهی انتهای جدول کرد. البته آبی‌های خوزستان دیدار هفته سوم خود برابر تراکتور را باید ۱۱ شهریور برگزار کنند و در صورت کسب امتیاز از این بازی بازهم قزوینی‌ها را قعرنشین خواهند کرد.

پرسپولیس که امیدوار بود در ورزشگاه آزادی برابر ذوب آهن به برتری برسد و همچنان در کنار سپاهان ۹ امتیازی باشد، با اشتباهی عجیب از سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند تا دقایق پایانی برابر ذوب آهن تن به شکست داده بود اما یک گل در موقعیت مشکوک به آفساید تیم گل محمدی را از اولین شکست فصل فراری داد.

نتایج هفته سوم لیگ برتر:

* مس رفسنجان صفر – شمس آذر قزوین ۳
* هوادار تهران یک – آلومینیوم اراک ۲
* ملوان انزلی ۴ – فولاد خوزستان صفر
* سپاهان اصفهان یک – استقلال صفر
* صنعت نفت آبادان یک – پیکان تهران یک
* پرسپولیس یک – ذوب آهن اصفهان یک
* نساجی مازندران صفر – گل گهرسیرجان یک

جدول رده بندی لیگ بیست و سوم تا پایان هفته سوم

جهش سپاهان و سقوط استقلال و پرسپولیس/حرکت چراغ خاموش یک یونانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.