تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 16:05
کد خبر : 36705

جاذبه های هتل پنج ستاره و لوکس برزیلی/ تصاویر

آرمان شرق: این هتل لوکس ۵ ستاره مجلل که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است، دارای ۱۹۵ اتاق در ۲۰ طبقه می باشد، فقط یک بلوک از منطقه مالی و تجاری شهر به نام آونیدا پائولیستا فاصله دارد. رستوران Tarsila غذا های محلی و بین المللی و انتخاب نوشیدنی ویژه ارائه می دهد. جاذبه های

آرمان شرق: این هتل لوکس ۵ ستاره مجلل که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است، دارای ۱۹۵ اتاق در ۲۰ طبقه می باشد، فقط یک بلوک از منطقه مالی و تجاری شهر به نام آونیدا پائولیستا فاصله دارد. رستوران Tarsila غذا های محلی و بین المللی و انتخاب نوشیدنی ویژه ارائه می دهد. جاذبه های نزدیک هتل از جمله Trianon Park ،MASP ،Cidadeسائو پائالو، پارک Ibirapuera و خیابان اسکار فرایر می باشد. فرودگاه سائوپائولو-کُنگونهاس در فاصله ۸٫۵ کیلومتری هتل اینترکانتیننتال سائوپائولو قرار گرفته است، در حالی که فرودگاه بین المللی گوارالوس فاصله ۲۸ کیلومتری دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه مند به غذاهای لذیذ و موزه ها هستند. در ادامه همراه ویژگی های این هتل را نظیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، اتاق ها و فاصله آن با جاذبه های مختلف شهر سائوپائولو بیان می کنیم.

هتل اینترکانتیننتال سائوپائولو

خدمات رفاهی هتل اینترکانتیننتال سائوپائولو

خدماتی نظیر خدمات عروسی، امکانات خشکشویی، اینترنت کابلی و وای فای رایگان در تمام بخش های هتل و مناطق عمومی هتل و امکانات برگزاری جلسات با مرکز کنفرانس و ۹ اتاق جلسه برای مهمانان فراهم شده است. از دیگر خدماتی که هتل ارائه می دهدخدمات نگهبانی و خدمات میز پذیرش است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، همچنین می توانید زمانی که در این هتل اقامت دارید از مرکز تجاری و امکاناتی نظیر دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. پذیرش هتل نیز در تمام ۲۴ ساعت روز خدمات ارائه می دهد و دارای انبار چمدان است که در مواقع ضروری بویژه زمانی که باید اتاق را تحویل دهید می توانید چمدان خود را به امانت بگذارید. در این هتل صبحانه با هزینه اضافی ارائه می گردد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دارای مناطقی برای کشیدن سیگار و تلویزیون در بخش های عمومی هتل می باشد. شما می توانید از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ وارد هتل شوید و در نظر داشته باشید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ نیز می بایست اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبا ن های ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیایی، پرتغالی و انگلیسی صحبت می کنند.

هتل اینترکانتیننتال در سائوپائولو

امکانات تفریحی هتل اینترکانتیننتال سائوپائولو

این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی از جمله استخر در فضای باز و مرکز تناسب اندام و یک کافه می باشد که با ارائه انواع نوشیدنی ها لحظات خوشی را به شما هدیه می دهد.

 

رستوران هتل

صبحانه بوفه ای در روزهای هفته بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح و در تعطیلات آخر هفته بین ۷ تا ۱۱ صبح در دسترس می باشد.
رستوران تارسیلاTarsila: این رستوران متخصص در غذاهای فرانسوی و سرو صبحانه، ناهار و شام است. می توانید از نوشیدنی ها در کافه گودت Godet نیز استفاه کنید.

خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

هتل 5 ستاره اینترکانتیننتال سائوپائولو

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای اتاق های ضد صدا، تهویه مطبوع و همچنین مجهز به تلویزیون ال سی دی است که کانال های جهانی را ارائه می دهد و اینترنت رایگان سیمی و وای فای هستند. خدمات نظافت روزانه ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق های هتل دارای تجهیزات هستند. از سایر امکانات اتاق ها می توان به دسترسی به روزنامه های رایگان اشاره کرد، دارای تلفن، سشوار در صورت درخواست و یخچالی کوچک می باشد. در صورتی که نیاز به وسیله یا خدمات دیگری داشتید دیگری داشتید می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید، برای دریافت تخت اضافی می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش درخواست کنید.

هتل اینترکانتیننتال

انواع اتاق های هتل اینترکانتیننتال سائوپائولو

  • اتاق دابل سوپریور: ۲۹ مترمربع متراژ داشته، یک تخت دو نفره بزرگ درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق دابل دولوکس: ۲۹ مترمربع متراژ داشته، یک تخت دو نفره بزرگ درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق تویین سوپریور: ۲۹ مترمربع متراژ داشته، دو تخت یک نفره درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق تویین دولوکس: ۳۱ مترمربع متراژ داشته، دو تخت یک نفره درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • سوییت جونیور: ۴۵ مترمربع متراژ داشته، یک تخت دو نفره بزرگ درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • سوییت اکسکیوتیو: ۵۴ مترمربع متراژ داشته، یک تخت دو نفره بزرگ درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
هتل 5 ستاره اینترکانتیننتال

فاصله هتل با جاذبه های سائوپائولو

  • مرکز خرید سنتر ۳: این جاذبه نیز به شما نزدیک است و ۱ کیلومتری هتل می باشد. پیاده روی ۱۵ دقیقه با مترو ۱۰ دقیقه و اگر با تاکسی بروید، ۵ دقیقه در راه خواهید بود.
  • گوگل سائوپائولو : با شما ۴ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این مسیر راه ۱۱ دقیقه ای می رود. مترو را اگر سوار شوید، ۳۰ دقیقه ای به این مرکز خرید می رسید و البته پیاده روی نیز گزینه خوبی است که ۵۶ دقیقه طول می کشد.
  • مرکز فرهنگی سائوپائولو CCSP: با هتل تقریبا ۵ کیلومتر فاصله دارد. یک تاکسی سواری ۸ دقیقه ای و مترو ۱۸ دقیقه ای باید برای رسیدن به آنجا زمان بگذارید.
  • کلیسای جامع سائوپائولو: ۶ کیلومتر دور تر از هتل می باشد که هم تاکسی می تواند طی ۱۰ دقیقه شما را ببرد و هم مترو و اتوبوس موجود است که بسته به خطی که انتخاب می کنید، بین ۳۴ تا ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید.
  • موزه هنری سائوپائولو: فاصله ای حدود ۶۰۰ متر برای رسیدن به این جاذبه باید طی کنید که با مترو ۷ دقیقه و با تاکسی ۶ دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه سائوپائولو-کُنگونهاس: ۸ کیلومتر با شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود ۱۵ دقیقه بعد به فرودگاه برسید و اگر از اتوبوس استفاده کنید، ۵۱ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی گوارالوس۵ کیلومتر از شما دورتر است که توسط تاکسی ۳۲ دقیقه به آن خواهید رسید.
هتل 5 ستاره اینترکانتیننتال در سائوپائولو

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.